Osnova témat
-
1. Mokymosi rezultatų ir kriterijais pagrįsto vertinimo kūrimas technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje
Baigę šią temą galėsite:
1. Sukurti pageidaujamą vertinimo strategiją naudojant TGM aplinkos priemones.
2. Sukurti ir įgyvendinti kriterijais pagrįstą vertinimą TGM aplinkoje.
3. Parengti ir įgyvendinti vertinimo veiklą pagal vertinimo kriterijus ir (arba) mokymosi rezultatus.
-
Pasitikrinkite, ką sužinojote 1.1 temoje (Kaip sukurti vertinimo strategiją, pagrįstą mokymosi rezultatais TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai sukurti remiantis 1.1 temos medžiaga.
-
Pasitikrinkite, ko išmokote 1.2 temoje (Kaip integruoti mokymosi rezultatus į TGM aplinką ir derinti juos su vertinimo veiklomis?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.2 temos medžiaga
-
Pasitikrinkite, ko išmokote 1.3 temoje (Kaip apibūdinti vertinimo kriterijus ir susieti juos su vertinimo veiklomis?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.3 temos medžiaga.
-
Pasitikrinkite, ką sužinojote apie 1.4 temą (Gerosios praktikos pavyzdžiai iš TGM aplinkos apie įrankių naudojimą ugdomojo ir apibendrinamojo vertinimo strategijoms kurti) atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.4 temos medžiaga.
-
Baigę šią temą galėsite:
1. Suprojektuoti ir integruoti tarpusavio vertinimą TGM aplinkoje.
2. Efektyviai naudoti TGM aplinkos teikiamas studentų mokymosi pažangos stebėjimo priemones.
3. Teikti tinkamą ir savalaikį grįžtamąjį ryšį studentams, kad jiems būtų lengviau mokytis.
4. Rinkti studentų atsiliepimus ir refleksiją TGM aplinkoje, siekiant tobulinti mokymo praktiką.
-
Pasitikrinkite, ką sužinojote apie 2.1 temą (Kaip sukurti tarpusavio vertinimo veiklas TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.1 temos medžiaga.
-
Pasitikrinkite, ko išmokote 2.2 temoje (Kaip naudoti mokymosi pažangos stebėjimo priemones TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.2 temos medžiaga.
-
Pasitikrinkite, ko išmokote 2.3 temoje (Kaip laiku teikti grįžtamąjį ryšį naudojant TGM aplinkos įrankius, siekiant įgyvendinti į mokymąsi orientuoto vertinimo strategiją?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.3 temos medžiaga.
-
Patikrinkite, ko išmokote iš 2.4 temos (Kaip rinkti grįžtamąjį ryšį iš studentų bei refleksiją apie mokymą(si) TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.4 temos medžiaga.
-
Baigę šią temą galėsite:
1. Nustatyti ir apibūdinti vertinimo veiklą, susijusią su žiniomis, įgūdžiais ir vertybėmis / atsakomybe.
2. Kurti ir naudoti skaitmeninės rubrikos įrankius TGM aplinkoje.
3. Suprojektuoti ir naudoti tarpusavio vertinimo veiklas TGM aplinkoje, naudojant Moodle seminarą.
4. Apibrėžti ir įgyvendinti vertinimo veiklą, pagrįstą skaitmeninių portfelių ir ataskaitų kūrimu.
5. Naudoti vertinimo ataskaitas mokymosi pažangai stebėti.
-
Pasitikrinkite, ko išmokote, atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti, remiantis 3.1 temos (Žinių, įgūdžių ir vertybių/atsakomybių vertinimas) medžiaga
-
Patikrinkite, ko išmokote 3 temoje atsakydami į kelis klausimus. Klausimai pagrįsti 3.3 temos (Vertinimo rubrikos) medžiaga.
-
Norėdami gauti daugiau informacijos, kreipkitės į DigiProf projekto partnerių institucinius atstovus:
Antonio Moreira (UAVR, Portugal), moreira@ua.pt
Ana Balula (UAVR, Portugal), balula@ua.pt
Nilza Costa (UAVR, Portugal), nilzacosta@ua.pt
Sandra Vasconcelos (UAVR, Portugal), s.vasconcelos@ua.pt
Teresa Neto (UAVR, Portugal), teresaneto@ua.pt
Airina Volungeviciene (VMU, Lithuania), airina.volungeviciene@vdu.lt
Rasa Greenspon (VMU, Lithuania), rasa.greenspon@vdu.lt -