TGM aplinka siūlo sprendimus, kurie gali palengvinti vertinimo procedūras ir padaryti bendrą procesą skaidresnį, nes leidžia nurodyti vertinimo kriterijus ir juos susieti su vertinimo veiklomis.
Svarbu iš anksto aptarti su studentais, kaip bus organizuojamas vertinimas ir kokių priemonių bus imtąsi (Jones ir Alcock, 2014). Šis susitarimas būtinas ne tik studijų dalyko, bet ir individualios užduoties lygmeniu. Dėstytojai gali nurodyti vertinimo kriterijus studijų vadovuose, taip pat įtraukti juos naudodami įrankius TGM aplinkoje. Studentai, žinodami, kaip jie bus vertinami ir kokius kriterijus turi atitikti, kad tinkamai atliktų užduotis, gali jaustis labiau pasitikintys ir įsitraukę į mokymosi ir vertinimo procesus. Tai labai aktualu nuotoliniams studentams, kurie dažnai susiduria su problemomis dėl prasto įsitraukimo į studijų procesą, nes nuotolinės studijos pasižymi ribotomis sąveikos galimybėmis. Taigi, aiškiai suformuluoti ir apčiuopiami vertinimo kriterijai yra svarbūs didinant studentų įsitraukimą į mokymosi ir vertinimo procesus bei užtikrinant vertinimo skaidrumą.