Topic outline
- General
- 1. Mokymosi rezultatų ir kriterijais pagrįsto vertinimo kūrimas technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje1. Mokymosi rezultatų ir kriterijais pagrįsto vertinimo kūrimas technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje
Baigę šią temą galėsite:
1. Sukurti pageidaujamą vertinimo strategiją naudojant TGM aplinkos priemones.
2. Sukurti ir įgyvendinti kriterijais pagrįstą vertinimą TGM aplinkoje.
3. Parengti ir įgyvendinti vertinimo veiklą pagal vertinimo kriterijus ir (arba) mokymosi rezultatus.
Labels: 4Pages: 20Files: 6Quizzes: 4Assignments: 4Feedback: 11. Mokymosi rezultatų ir kriterijais pagrįsto vertinimo kūrimas technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje1.1 Kaip sukurti vertinimo strategiją, pagrįstą mokymosi rezultatais TGM aplinkoje?
Pasitikrinkite, ką sužinojote 1.1 temoje (Kaip sukurti vertinimo strategiją, pagrįstą mokymosi rezultatais TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai sukurti remiantis 1.1 temos medžiaga.
1.2 Kaip integruoti mokymosi rezultatus į TGM aplinką ir derinti juos su vertinimo veiklomis?
Pasitikrinkite, ko išmokote 1.2 temoje (Kaip integruoti mokymosi rezultatus į TGM aplinką ir derinti juos su vertinimo veiklomis?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.2 temos medžiaga
1.3 Kaip apibūdinti vertinimo kriterijus ir susieti juos su vertinimo veiklomis?
Pasitikrinkite, ko išmokote 1.3 temoje (Kaip apibūdinti vertinimo kriterijus ir susieti juos su vertinimo veiklomis?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.3 temos medžiaga.
1.4 Gerosios praktikos pavyzdžiai iš TGM aplinkos apie įrankių naudojimą ugdomojo ir apibendrinamojo vertinimo strategijoms kurti
Pasitikrinkite, ką sužinojote apie 1.4 temą (Gerosios praktikos pavyzdžiai iš TGM aplinkos apie įrankių naudojimą ugdomojo ir apibendrinamojo vertinimo strategijoms kurti) atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 1.4 temos medžiaga.
- 2. Studentų įtraukimas į skaitmenizuotą mokymosi vertinimą2. Studentų įtraukimas į skaitmenizuotą mokymosi vertinimą
Baigę šią temą galėsite:
1. Suprojektuoti ir integruoti tarpusavio vertinimą TGM aplinkoje.
2. Efektyviai naudoti TGM aplinkos teikiamas studentų mokymosi pažangos stebėjimo priemones.
3. Teikti tinkamą ir savalaikį grįžtamąjį ryšį studentams, kad jiems būtų lengviau mokytis.
4. Rinkti studentų atsiliepimus ir refleksiją TGM aplinkoje, siekiant tobulinti mokymo praktiką.
Labels: 4Pages: 21Files: 4Quizzes: 5Assignments: 3Feedback: 12. Studentų įtraukimas į skaitmenizuotą mokymosi vertinimą2.1. Kaip sukurti tarpusavio vertinimo veiklas TGM aplinkoje?
Pasitikrinkite, ką sužinojote apie 2.1 temą (Kaip sukurti tarpusavio vertinimo veiklas TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.1 temos medžiaga.
2.2 Kaip naudoti mokymosi pažangos stebėjimo priemones TGM aplinkoje?
Pasitikrinkite, ko išmokote 2.2 temoje (Kaip naudoti mokymosi pažangos stebėjimo priemones TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.2 temos medžiaga.
2.3 Kaip laiku teikti grįžtamąjį ryšį naudojant TGM aplinkos įrankius, siekiant įgyvendinti į mokymąsi orientuoto vertinimo strategiją?
Pasitikrinkite, ko išmokote 2.3 temoje (Kaip laiku teikti grįžtamąjį ryšį naudojant TGM aplinkos įrankius, siekiant įgyvendinti į mokymąsi orientuoto vertinimo strategiją?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.3 temos medžiaga.
2.4 Kaip rinkti grįžtamąjį ryšį iš studentų bei refleksiją apie mokymą(si) TGM aplinkoje?
Patikrinkite, ko išmokote iš 2.4 temos (Kaip rinkti grįžtamąjį ryšį iš studentų bei refleksiją apie mokymą(si) TGM aplinkoje?), atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti remiantis 2.4 temos medžiaga.
- 3. Skaitmeninio vertinimo metodai ir įrankiai technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje3. Skaitmeninio vertinimo metodai ir įrankiai technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje
Baigę šią temą galėsite:
1. Nustatyti ir apibūdinti vertinimo veiklą, susijusią su žiniomis, įgūdžiais ir vertybėmis / atsakomybe.
2. Kurti ir naudoti skaitmeninės rubrikos įrankius TGM aplinkoje.
3. Suprojektuoti ir naudoti tarpusavio vertinimo veiklas TGM aplinkoje, naudojant Moodle seminarą.
4. Apibrėžti ir įgyvendinti vertinimo veiklą, pagrįstą skaitmeninių portfelių ir ataskaitų kūrimu.
5. Naudoti vertinimo ataskaitas mokymosi pažangai stebėti.
Labels: 4Pages: 28Files: 5Quizzes: 4Assignments: 4Feedback: 13. Skaitmeninio vertinimo metodai ir įrankiai technologijomis grindžiamoje mokymosi (TGM) aplinkoje3.1 Žinių, įgūdžių ir vertybių/atsakomybių vertinimas
Pasitikrinkite, ko išmokote, atsakydami į kelis klausimus. Klausimai parengti, remiantis 3.1 temos (Žinių, įgūdžių ir vertybių/atsakomybių vertinimas) medžiaga
3.2 Tarpusavio vertinimo seminarai
3.3 Vertinimo rubrikos
Patikrinkite, ko išmokote 3 temoje atsakydami į kelis klausimus. Klausimai pagrįsti 3.3 temos (Vertinimo rubrikos) medžiaga.
3.4 Portfelis ir vertinimo ataskaitos
(Adaptuota iš vertinimo: Darbo pradžia su studentų portfeliais > 1 modulis > Skaitymas: kas yra portfeliai?, ASCD (2011), Mokykitės, mokykite, vadovaukitės. PDONLINE)
- KontaktaiKontaktai
Norėdami gauti daugiau informacijos, kreipkitės į DigiProf projekto partnerių institucinius atstovus:
Antonio Moreira (UAVR, Portugal), moreira@ua.pt
Ana Balula (UAVR, Portugal), balula@ua.pt
Nilza Costa (UAVR, Portugal), nilzacosta@ua.pt
Sandra Vasconcelos (UAVR, Portugal), s.vasconcelos@ua.pt
Teresa Neto (UAVR, Portugal), teresaneto@ua.pt
Airina Volungeviciene (VMU, Lithuania), airina.volungeviciene@vdu.lt
Rasa Greenspon (VMU, Lithuania), rasa.greenspon@vdu.ltKontaktai - Mokomosios medžiagos redaguojamos versijos