- Rubrika. Rubrika yra vertinimo priemonė, naudojama vertinant kriterijais ir atsižvelgiant į veiklos lygius. Ji gali būti naudojama bet kokiam studentų veiklos elementui pažymėti – nuo dalyvavimo užsiėmime iki užduočių pateikimo, nepaisant pastarųjų formatonuo rašytinio iki žodinio iki vaizdinio.
- Holistinės rubrikos. Šio tipo rubrikos yra bendro pobūdžio ir apima skirtingus vertinimo kriterijus (pvz., aiškumą, organizavimą ir mechaniką) tuo pačiu metu vienoje veiklos lygių skalėje, remiantis bendru studento darbo vertinimu.
- Analitinės rubrikos. Šios rubrikos yra dvimatės, apimančios vertinimo kriterijus (po vieną kiekvienoje eilutėje) ir našumo lygius (po vieną kiekviename stulpelyje) ir leidžia skirtingai sverti skirtingus komponentus.
Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:31 PM