Mokymosi technologijos leidžia visiškai arba iš dalies automatizuoti vertinimo procesus, įskaitant testavimą (testus, dažniausiai su uždarais ir iš anksto paruoštais klausimais), vertinimą kaip ugdomojo vertinimo dalį (taikant testus ne tik pagrindinio lygio gebėjimams, bet ir kitiems įgūdžiams) arba vertinimo veikla arba užduotys (kūrybinėms užduotims atlikti ir jas sudėti į aplanką), arba apibendrinamasis vertinimas (dažnai naudojant testus kartu su baigiamomis užduotimis, kurios taip pat gali integruoti viso studijų dalyko užduočių rezultatus į didesnį baigiamojo darbo projektą).
Paprastai vertinimo strategija (kurią sudaro kaupiamasis balas) nurodoma studijų dalyko apraše ir studijavimo vadove. Svarbu, kad ši informacija sutaptų, nes tik taip studentams bus aišku, kaip jie bus vertinami, kokį svorį turi kiekviena iš užduočių.
Skaitmeninio vertinimo gerosios praktikos pavyzdžiai paprastai apima situacijas, kai skirtingi vertinimo metodai ir TGM aplinkos priemonės bei įrankiai yra derinami, kad būtų pasiekti numatyti vertinimo tikslai. Vis dėlto, nors TGM aplinkos vertinimo įrankių pranašumai yra neabejotini, vis dar susiduriama su nemažai trūkumų ir iššūkių. Pavyzdžiui, vienas iš dažniausiai minimų iššūkių atliekant vertinimą pasitelkiant skaitmenines priemones yra autentiškumo užtikrinimas. Norint išspręsti šią problemą, per visą studijų laikotarpį rekomenduojama parengti ir įgyvendinti vertinimo strategiją, tam pasitelkiant įvairius vertinimo metodus ir priemones. Šioje temoje bus apžvelgtos vertinimo strategijos (pvz., apibendrinamasis ir ugdomasis vertinimas) ir pateikiami keli gerosios praktikos pavyzdžiai, kaip sukurti anksčiau minėtas strategijas naudojant TGM aplinkos siūlomus įrankius.