3.2.1. ĮVADAS

Kaip jau kalbėta ankstesniuose skyriuose (pvz., 2.1), tarpusavio vertinimas yra struktūrizuotas procesas, pagrįstas abipusiu grįžtamuoju ryšiu, kuris padeda ugdyti reflektavimo įgūdžius, nes studentai ne tik pateikia grįžtamąjį ryšį, bet ir gauna grįžtamojo ryšio, tad jie gali peržiūrėti savo darbus ir juos tobulinti. Dėl to tarpusavio vertinimas gali įgalinti studentus, nes pastarieji turi galimybę keistis idėjomis ir remtis savo žiniomis, dalintis savo įžvalgomis ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi, taip ugdant kritinio mąstymo bei bendradarbiavimo kompetencijas.

Nors tradiciškai tarpusavio vertinimas įgyvendinamas auditorijoje (pvz., veiklos, apimančios grupines diskusijas ir pristatymus), šiuo metu tarpusavio vertinimą palengvina dauguma TGM aplinkos sprendimų, pvz. per seminarų modulius (Moodle atveju). Tokių įrankių pranašumai apima tai, kad jie centralizuoja ir automatizuoja procesą (studentai gali pateikti savo užduotis, teikti atsiliepimus ir pažymius bei pasiekti juos, o TGM aplinka gali atsitiktine tvarka paskirstyti užduotis ir apžvalgas) ir tai, kad jas galima šiek tiek pritaikyti (dėl anonimiškumo ir leidimų). platformoje).

Kaip alternatyva Moodle tarpusavio vertinimo įrankiui, kitose TGM aplinkose yra įsivertinimo ir tarpusavio vertinimo (Blackboard) įrankiai.



Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:32 PM