Tarpusavio vertinimas tampa pagrindine priemone skatinti į studentus orientuotus vertinimo procesus aukštosiose mokyklose (Pérez, Vidal-Puga ir Juste, 2022), taip pat studentų grįžtamojo ryšio raštingumą (Hoo, Deneen ir Boud, 2022). Sąvoka grįžtamojo ryšio raštingumas apima gebėjimą skaityti, interpretuoti ir naudoti grįžtamąjį ryšį (Sutton, 2012), taip pat ugdyti supratimą, gebėjimą jį apdoroti (Carless ir Boud, 2018; Hoo, Deneen ir Boud, 2022). Taigi, atlikdami tokio pobūdžio veiklą ir prisiimdami grįžtamojo ryšio teikėjo bei gavėjo vaidmenis, studentai turėtų aiškiau suprasti, kaip reikia atlikti užduotis. Tai suteikia galimybę įsigilinti į savo mokymosi procesą, todėl skatinamas savireguliacinis mokymasis ir gerinami studijų rezultatai. Be aukštesnio lygio mokymosi skatinimo, tarpusavio vertinimas taip pat ugdo studentų atsakomybę, kritinį mąstymą ir bendradarbiavimo kompetencijas. Tarpusavio vertinimas TGM aplinkoje yra naudingas, ypač dėl jo lankstumo, nes TGM aplinka sukuria sąlygas įveikti tiek fizinius, tiek laiko apribojimus, bei suteikia galimybę išlaikyti anonimiškumą.