2.2.8. SKAITINIAI

  • Amante, L., Oliveira, IR ir Gomes, MJ (2019). E. vertinimas Portugalijos aukštajame moksle: dėstytojų ir studentų sąranga ir suvokimas. Iš A. Azevedo ir J. Azevedo (Red.), Handbook of Research on E-Assessment in Higher Education (p. 312-333). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5936-8.ch013 
  • García-Morales, VJ, Garrido-Moreno, A. ir Martín-Rojas, R. (2021). Aukštojo mokslo transformacija po COVID sutrikimo: kylantys iššūkiai mokymosi internetu scenarijuje. Psichologijos ribos, 12. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.616059 
  • García-Peñalvo, FJ, Corell, A., Abella-García, V. ir Grande-de-Prado, M. (2021). Rekomendacijos dėl privalomo internetinio aukštojo mokslo vertinimo COVID-19 pandemijos metu. D. Burgos, A. Tlili ir A. Tabacco (red.), Radical Solutions for Education in a Crisis Context: COVID-19 as an Opportunity for Global Learning (p. 85–98). Springeris Singapūras. https://doi.org/10.1007/978-981-15-7869-4_6 
  • Jackel, B., Pearce, J., Radloff, A. ir Edwards, D. (2017). „Vertinimas ir grįžtamasis ryšys aukštosiose mokyklose: literatūros apžvalga Aukštojo mokslo akademijai“. Aukštojo mokslo akademija . https://research.acer.edu.au/higher_education/53 
  • Jönsson, A. ir Prins, F. (2019). „Redakcija: Vertinimo skaidrumas – aiškių vertinimo kriterijų įtakos tyrimas“. Švietimo ribos. 3. https://doi.org/10.3389/feduc.2018.00119 
  • Reisteris, M. ir Blanchardas, SB (2020). „Pažangos stebėjimo įgyvendinimo patarimai ir įrankiai“. Kappa Delta Pi įrašas. 56 straipsnio 3 dalį. 128-134. DOI: 10.1080/00228958.2020.1770006 
  • Stecker, PM, Fuchs, LS ir Fuchs, D. (2005). „Mokymo programa pagrįsto mstebėjimo naudojimas siekiant pagerinti studentų pasiekimus: tyrimų apžvalga“. Psichologija mokyklose. 42 (8). 795–819. https://doi-org.ezproxy.vdu.lt:2443/10.1002/pits.20113

Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:33 PM