1.4.2. APIBRĖŽIMAI

  • Apibendrinamoji vertinimo strategija. Apibendrinamasis vertinimas yra bet kokia vertinimo veikla, dėl kurios gaunamas pažymys arba pažymys, kuris vėliau naudojamas vertinant studento rezultatus. (Iron, 2008, p. 7). 
  • Ugdomojo vertinimo strategija. Tai vertinimo strategija, kuri apjungia daugybę skirtingų vertinimo metodų, kad būtų renkami įrodymai apie studentų kasdienę mokymosi veiklą ir informuojami apie mokymą ir mokymąsi. Labiausiai vyraujantis ugdomojo vertinimo bruožas yra grįžtamojo ryšio teikimas (Bennett, 2011). 
  • Technologijomis grindžiamos / skaitmeninės vertinimo priemonės. Patys terminai skaitmeniniai arba technologijomis grindžiamo vertinimo įrankiai rodo, kad šios priemonės yra bet kokios pagalbinės priemonės, leidžiančios ir palengvinančios studentų mokymosi proceso ir mokymosi rezultatų vertinimą. Skaitmeninės vertinimo priemonės taip pat gali būti naudojamos siekiant palengvinti aktyvų studentų mokymąsi, skatinti bendradarbiavimą ir tarpusavio  mokymąsi, grįžtamojo ryšio teikimą ir vertinimo praktiką. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad skaitmeninės vertinimo priemonės  gali suteikti dėstytojams alternatyvių vertinimo įrankių ir leisti stebėti bei sekti atskiro studento mokymosi pažangą  (McVey, 2016).  Pavyzdžiui, viktorinos ir apklausos, rubrikos, internetiniai testai,  e. žurnalai, e. portfeliai, forumai ir kt.

Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:18 PM