3.2.9. SKAITINIAI

  • Chen, NS, Hung, I. ir Fang, WC (2015). Popierinio turinio, integruoto su skaitmeniniu mokymusi, papildymo strategijos, palaikomos naudojant išmaniuosius telefonus. Visur esančiose mokymosi aplinkose ir technologijose (p. 99-118) . Springeris, Berlynas, Heidelbergas.
  • Ching, YH (2014). Vaidmenų žaidimo įtakos bendraamžių atsiliepimams tyrinėjimas internetinėje atvejo mokymosi veikloje. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 15 (3), 292-311.
  • Dooley, JF (2009 m. liepos mėn.). Kolegų vertinimai naudojant Moodle seminaro įrankį. 14 -osios kasmetinės ACM SIGCSE konferencijos „Inovacijos ir technologijos informatikos švietime“ pranešimuose (p. 344–344).
  • Irwin, B. (2019). Kolegų grįžtamojo ryšio praktikos tobulinimas per ekrano transliacijas mišriuose akademinio rašymo kursuose. JALT CALL Žurnalas , 15 (1), 43-59.
  • Strang, KD (2015). Bendraamžių vertinimo efektyvumas profesionalumo kursuose naudojant internetinį seminarą. Informacinių technologijų švietimo žurnalas: inovacijos praktikoje , 14 (1), 1-16.

Last modified: Monday, 23 January 2023, 1:50 PM