- Pedagoginiu požiūriu tai:
- Padeda koreguoti ir tobulinti mokymo metodus ir būdus;
- Leidžia keisti bendrą pedagoginį požiūrį;
- Prisideda prie mokymo(si) kokybės gerinimo;
- Leidžia dėstytojui daugiau sužinoti apie studentų rūpesčius, mokymosi sunkumus ir mokymosi lūkesčius;
- Padeda studentui savarankiškai mokytis;
- Įsitraukdami į technologijomis grindžiamą tarpusavio vertinimo veiklas, studentai gali ugdyti grįžtamojo ryšio raštingumą ir tam tikrus vertinimo įgūdžius bei kompetencijas.
- Techniniu požiūriu tai:
- Taupo laiką;
- Palengvina grįžtamojo ryšio teikimo/rinkimo bei savi-refleksijos procesus;
- Siūlo kompiuteriu sukurtas ataskaitas.
Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:34 PM