2.2.3. KODĖL VERTA NAUDOTI MOKYMOSI PAŽANGOS STEBĖJIMO ĮRANKIUS TGM APLINKOJE?

Pedagoginiu požiūriu tai: 

    • Leidžia dėstytojams sudaryti būtinų sąlygų sąrašą, kurias įvykdžius studijų dalykas bus baigtas; 
    • Leidžia individualizuoti mokymąsi; 
    • Prisideda prie savarankiško mokymosi; 
    • Skatina į studentą orientuotą požiūrį į mokymąsi/mokymą/vertinimą; 
    • Leidžia dėstytojams identifikuoti galimai į  rizikos grupės patenkančius besimokančiuosius; 
    • Informuoja dėstytojus, kaip keisti mokymo strategiją, atsižvelgiant į studentų mokymąsi (Stecker, Fuchs ir Fuchs, 2005). 

Techniniu požiūriu tai

    • Leidžia studentams rankiniu būdu arba automatiškai pažymėti atliktas veiklas ar peržiūrėtus išteklius; 
    • Leidžia lengvai rinkti informaciją apie studentų mokymąsi; 
    • Suteikia studentams galimybę stebėti studijų dalyko baigimo procentinę išraišką; 
    • Teikia patogius grafinius vaizdus ir mokymosi pažangos duomenų ataskaitas; 
    • Padeda dėstytojams stebėti mokymąsi tiek nuotoliniu ir mišriu būdu, taip pat stebėti studentų pažangą didžiulėse grupėse.

Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:33 PM