Pedagoginiu požiūriu tai:
- Leidžia dėstytojams sudaryti būtinų sąlygų sąrašą, kurias įvykdžius studijų dalykas bus baigtas;
- Leidžia individualizuoti mokymąsi;
- Prisideda prie savarankiško mokymosi;
- Skatina į studentą orientuotą požiūrį į mokymąsi/mokymą/vertinimą;
- Leidžia dėstytojams identifikuoti galimai į rizikos grupės patenkančius besimokančiuosius;
- Informuoja dėstytojus, kaip keisti mokymo strategiją, atsižvelgiant į studentų mokymąsi (Stecker, Fuchs ir Fuchs, 2005).
Techniniu požiūriu tai:
- Leidžia studentams rankiniu būdu arba automatiškai pažymėti atliktas veiklas ar peržiūrėtus išteklius;
- Leidžia lengvai rinkti informaciją apie studentų mokymąsi;
- Suteikia studentams galimybę stebėti studijų dalyko baigimo procentinę išraišką;
- Teikia patogius grafinius vaizdus ir mokymosi pažangos duomenų ataskaitas;
- Padeda dėstytojams stebėti mokymąsi tiek nuotoliniu ir mišriu būdu, taip pat stebėti studentų pažangą didžiulėse grupėse.
Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:33 PM