Pagalvokite apie didelės apimties užduotį, kurią jau pristatėte savo studentams, ir padalykite ją į mažesnius elementus. Pavyzdžiai gali būti: ataskaitos / rašinio rengimas, pirmasis / antrasis ataskaitos juodraštis, žodinis pristatymas ir kt. Sukurkite sistemą, kad kiekviename etape būtų įtrauktas tarpusavio vertinimas TGM aplinkoje, įskaitant informaciją apie:
- tikslas: ugdomasis arba apibendrinamasis vertinimas;
- dalyviai: 1:1; grupė į grupę; ir t.t.
- struktūra: pagal iš anksto nustatytus kriterijus (pvz., rubrikas), nestruktūrizuota, ad hoc ir kt.
- formatas: raštu, žodžiu, su vaizdinėmis priemonėmis (kuriomis?), internetinėmis rubrikomis, skaitmeniniu įrašu/komentaru ir pan.;
- skaitmeninis įrankis: TGM veikla ir kt.
- laikas: pateikimo terminai;
- erdvė: auditorija / už auditorijos ribų; ir t.t.
Grading method: Highest grade