- Tarpusavio vertinimas. Tarpusavio vertinimas gali būti apibrėžiamas kaip veikla, kurios metu studentai vertina savo bendramokslių veiklą ar supratimą (Alqassab ir Panadero, 2022; Hoo, Deneen ir Boud, 2022). Darvishi, Khosravi, Sadiq ir Gašević (2022) taip pat patikslina, kad tai apima lygio, vertės ar kokybės arba kitų vienodą statusą turinčių besimokančiųjų veiklos rezultatų specifikaciją (Topping, 2009, p. 20). Tarpusavio vertinimas gali būti susijęs su įvairiais studentų pasiektais rezultatais (pvz., žodiniais pristatymais, esė, aplankais ir kt.) ir gali būti įvairių formatų: i) internetu arba auditorijoje, ii) individualus (1:1) arba grupinis, iii) atviras arba anonimiškas ir pan.
- Konstruktyvus grįžtamasis ryšys. Apibrėžiamas kaip greitų ir tinkamų peržiūrų ar mokymosi pasiūlymų teikimas, pagrįstas konkrečiomis užduotimis ar užduotimis. Konstruktyvus grįžtamasis ryšys apima probleminių sričių nustatymą, skatinimą klausti ir galimų pasiūlymų ir (arba) sprendimų teikimą. Skaitmeninėje aplinkoje grįžtamojo ryšio teikimą galima palengvinti naudojant tam tikrus aplinkos siūlomus įrankius. (Chingas, 2014 m.; Chen, Hung ir Fang, 2015 m.).
Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:21 PM