1.2.2. APIBRĖŽIMAI

  • Vertinimo užduotys. Vertinimo užduotys apibrėžiamos kaip bet kokios vertinimo veiklos ar metodai, kurie dažniausiai atliekami mokymosi ciklo pabaigoje ir kurių pagrindinis tikslas yra patikrinti studento turinio žinias (Carless, 2013). 
  • Konstruktyvus derinimas. Tai yra pedagoginė praktika, kai mokymo, mokymosi ir vertinimo veikla yra tiesiogiai susieta su numatomais mokymosi rezultatais, siekiant palengvinti studentų mokymąsi (Biggs ir Tang, 2007). 
  • Skaidrumas. Skaitmeninio vertinimo srityje skaidrumas reiškia atvirumą ir dalijimąsi aiškiais vertinimo kriterijais su studentais, užtikrinant, kad jie suprastų mokymosi rezultatus ir rodiklius bei ryšį tarp jų. Skaidrumas ne tik prisideda prie atskaitomybės, bet ir sustiprina studentų dalyvavimą mokymo ir mokymosi procesuose bei savireguliacinį mokymąsi, nes aiškiai nubrėžia tikslus, strategijas ir vertinimo schemas, apie kurias turi būti pranešama laiku ir kurie taip pat turi būti aptariami su studentais.

Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:13 PM