- Bloomo taksonomija. Galimas adresu https://uwaterloo.ca/centre-for-teaching-excellence/teaching-resources/teaching-tips/planning-courses-and-assignments/blooms-taxonomy
- Deardorff, D. (2020). Tarpkultūrinių kompetencijų ugdymo vadovas: istorijų rateliai . Routledge, UNESCO.
- Johnston, D. ir López, I. (red.) (2022). Wiley'o bendradarbiaujančio internetinio mokymosi ir globalaus įsitraukimo vadovas (400p). Wiley-Blackwell.
- Kohn Rådberg, K., Lundqvist, U., Malmqvist, J. ir Hagvall Svensson, O. (2020). Nuo CDIO iki iššūkiais pagrįsto mokymosi patirties – plečiamas studentų mokymasis ir poveikis visuomenei?. European Journal of Engineering Education , 45 (1), p. 22–37, https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03043797.2018.1441265
- OCDE (2019). Švietimo ir įgūdžių ateitis 2030 m. koncepcijos pastaba . Galimas adresu https://www.oecd.org/education/2030-project/teaching-and-learning/learning/attitudes-and-values/Attitudes_and_Values_for_2030_concept_note.pdf
- Rinaldi, M. (2020). Kas yra komandinis mokymasis? 4 būdai, kaip tai gali padėti jūsų grupės veiklai . Galimas adresu https://feedbackfruits.com/blog/what-is-team-based-learning#section-1
- Aveiro universitetas (2022). Bendradarbiaujantis internetinis tarptautinis mokymasis – COIL. Galimas adresu https://www.ua.pt/en/inovacaopedagogica/coil
- Aveiro universitetas (2022). Kas yra iššūkiais pagrįstas mokymasis? Galimas adresu https://www.ua.pt/en/inovacaopedagogica/challenge-based-learning-eciu-university
- Velasco, L. ir Tójar, J. (2018). Kompetencijomis pagrįstas vertinimas aukštajame moksle – universitetų pedagogų kompetencijų rubrikų kūrimas ir naudojimas. International Education Studies , 11 (2), p. 118–131. https://www.doi.org/10.5539/ies.v11n2p118
- Westin, J. (koord.) (2020). Mokymo programos internacionalizavimas (IoC). Australijos federacijos universitetas. Galimas adresu https://federation.edu.au/staff/learning-and-teaching/curriculum-quality/internationalisatio
Last modified: Thursday, 9 February 2023, 9:19 AM