Dabartiniame po pandeminiame kontekste, kai apie mokymo ir mokymosi procesus diskutuojama visame pasaulyje, labai svarbu apmąstyti mokymo, mokymosi ir vertinimo tikslus, kad būtų sukurtas bendras supratimas apie asmeninių, socialinių ir mokymosi mokytis pagrindinių kompetencijų svarbą (LifeComp, 2020), kuria siekiama ugdyti XXI amžiaus kompetencijas. Atrodo, kad pagal šį scenarijų veiksmingas žinių, įgūdžių ir vertybių (atsakomybių) ugdymas yra būtinas siekiant skatinti mokymąsi; taip prisidedant prie studentų pasirengimo būsimiems realaus gyvenimo iššūkiams.
Tradiciškai vertinant daugiausia dėmesio skiriama žinioms, visų pirma išankstinėms žinioms (diagnostinis vertinimas) ir įgytoms žinioms (apibendrinamasis vertinimas). Nepaisant to, taip pat labai svarbu atkreipti dėmesį į studentų įgūdžius ir vertybes / pareigas; taip prisidedant prie darnaus pasaulio piliečių vystymosi.