- Alqassab, M. ir Panadero, E. (2022). Bendraamžių vertinimas . Routledge. https://doi.org/10.4324/9781138609877-REE15-1
- Carless, D. ir Boud, D. (2018). Studentų grįžtamojo ryšio raštingumo ugdymas: grįžtamojo ryšio įsisavinimas. Assessment & Evaluation in Higher Education , 43(8), 1315–1325. https://doi.org/10.1080/02602938.2 018.1463354
- Darvishi, A., Khosravi, H., Sadiq, S. ir Gašević, D. (2022). Dirbtinio intelekto ir mokymosi analizės įtraukimas, kad būtų sukurtos patikimos tarpusavio vertinimo sistemos. British Journal of Educational Technology , 53, 844–875. https://doi.org/10.1111/bjet.13233
- Hoo, H., Deneen, C. ir Boud, D. (2022). Studentų grįžtamojo ryšio raštingumo ugdymas pasitelkiant savęs ir kolegų vertinimo intervencijas. Vertinimas ir vertinimas aukštajame moksle , 47(3), 444-457. https://doi.org/10.1080/02602938.2021.1925871
- Pérez, M., Vidal-Puga, J. ir Juste, M. (2022). Savęs ir kolegų vertinimo vaidmuo aukštajame moksle. Studies in Higher Education , 47(3), 683-692. https://doi.org/10.1080/03075079.2020.1783526
- Sutton, P. (2012). Atsiliepimo raštingumo samprata: žinojimas, buvimas ir veikimas. Švietimo ir mokymo tarptautinės naujovės, 49(1), 31–40. https://doi.org/10.1080/14703297.2012.647781
Last modified: Tuesday, 28 March 2023, 4:20 PM