Besimokančiųjų reakcija į mokymąsi / mokymą gali būti labai svarbi kokybės užtikrinimo procedūroms, ypač mišraus arba nuotolinio mokymo(si) aplinkoje. Būtina rinkti studentų grįžtamąjį ryšį apie mokymą(si), mokymo(si) strategijas ir metodus, nes studentų indėlis gali padėti pagerinti mokymo(si) kokybę TGM mokymosi aplinkoje (Nasir, Yaacob ir Ismail, 2019). Be to, studentai, kurie kviečiami pasidalinti savo nuomone apie savo mokymąsi, užsiima savirefleksijos praktika, todėl ugdo ir (arba) tobulina savo meta-kognityvinius įgūdžius. Taigi labai svarbu rinkti studentų grįžtamąjį ryšį ir refleksiją. Tačiau pats grįžtamojo ryšio ir refleksijos rinkimo procesas gali būti gana sudėtingas, ypač auditorijoje. Vis dėlto, TGM aplinka gali žymiai prisidėti prie to, kad šis procesas būtų daug dinamiškesnis, o tai labai svarbu mišraus ir nuotolinio mokymosi kontekstuose, kur sąveikos lygis yra gana ribotas.