Studentų mokymosi pažangos stebėjimas gali atlikti pagrindinį vaidmenį palengvinant mokymosi procesą ir anksti identifikuojant studentus, kuriems kyla sunkumų, todėl dėstytojai gali imtis tam tikrų priemonių, kad jų išvengtų ir padėtų besimokantiesiems. Tačiau atlikti mokymosi pažangos stebėjimą auditorijoje dėstytojui gali būti gana sudėtinga, atimti daug laiko ir kainuoti daug pastangų (Stecker, Fuchs ir Fuchs, 2005). Dažnai dėstytojai yra užimti kitomis tiesiogiai su mokymu susijusiomis pareigomis, todėl papildomų užduočių, pavyzdžiui, individualaus studento pažangos sekimo atlikimas, gali būti sunkiai įgyvendinamas (Stecker, Fuchs ir Fuchs, 2005). Tačiau mokymosi technologijos suteikia priemonių šiai problemai spręsti, siūlydamos įrankius, palengvinančius duomenų apie studentų mokymąsi rinkimą ir suteikiančius dėstytojams bei studentams galimybę sekti mokymąsi.