3.3.5. KOKIA GEROJI PRAKTIKA SVARBI NAUDOJANT VERTINIMO RUBRIKAS TGM APLINKOJE?

  • Sukurkite kiekvienai mokymosi veiklai pritaikytas vertinimo rubrikas – Vertinimo rubrikos turi būti pritaikytos atsižvelgiant į mokymosi rezultatus ir kiekvienos mokymosi veiklos ypatumus.
  • Būkite skaidrūs – studentai turėtų gerai žinoti, kaip bus vertinami jų rezultatai. Studentams turėtų būti suteikta galimybė nuo pat pradžių bet kada susipažinti su rubrikomis, o vertinimo rezultatai turi būti prieinami jiems analizuoti.
  • Įterpkite rubrikas į užduotis – studentų gali būti paprašyta įsivertinti savo darbą arba bendrakursių darbą, naudojant rubrikas. Tai ypač aktualu, kai tai daroma mokymosi procese ugdomojo vertinimo tikslais. Tai skatins vertinimo kompetencijų ugdymą, taip pat padės geriau suvokti pačią veiklą.
  • Apsvarstykite skaitmeninių rubrikų kūrimą – ypač kai užduotį ketinate pateikti TGM aplinkoje, pravartu sukurti ir naudoti skaitmeninę rubriką, nes kiekvieno kriterijaus balai gali būti automatiškai įrašyti į skaitmeninę pažymių knygelę studijų dalyko valdymo sistemoje.

Last modified: Tuesday, 28 March 2023, 4:14 PM