Aveiro universitete dėstytojai naudojasi tarpusavio vertinimu, naudodamiesi universiteto TGM aplinka (Moodle) ar kitomis priemonėmis, kurios gali būti integruotos į Moodle (pvz., „Feedbackfruits “, 1 pav.). Technologijomis grindžiamo tarpusavio vertinimo galimybė leidžia geriau valdyti dėstytojo ir studentų darbo krūvį. Dėstytojai gali stebėti bendrą studentų pažangą, kontroliuoti grįžtamojo ryšio tempą ir lengvai atlikti mokymosi analizę, o studentai gali savarankiškai stebėti mokymosi pažangą bet kada ir bet kur.
1 pav. „Feedbackfruits“ įrankių rinkinys (šaltinis: https://feedbackfruits.com/peer-review )
Aveiro universitete buvo vykdomas projektinis darbas, kai studentų dirbant grupėse buvo paprašyta parengti mokymo planą. Kitaip tariant, pasirinkus temą, studentai turėjo atlikti 3 pagrindines užduotis:
1) mokymo plano sudarymą,
2) multi-modalinės mokymo medžiagos kūrimą,
3) galutinio (mokymosi) produkto pristatymą žodžiu.
Vertinimo prasme kiekvienos grupės parengtą darbą dėstytojas vertino tik paskutinėje užduotyje (žodinis baigiamojo darbo pristatymas). Dinamika, naudojama procesui įvertinti, buvo pagrįsta lygiaverte, kaip parodyta 2 pav.
2 pav. Tarpusavio vertinimo strategijos pavyzdys
Kaip parodyta 2 pav., studentų mokymosi vertinimas apėmė:
- 1:1 tarpusavio vertinimas (remiantis kriterijais) ir grupinis tarpusavio vertinimas;
- dėstytojo vertinimas 1:1 ir grupės į grupę tarpusavio vertinimo rezultatų;
- studento įsivertinimas (refleksija);
- dėstytojo baigiamojo žodinio pranešimo įvertinimas.
Tai leido studentams tobulinti baigiamąjį darbą, pasitelkiant įvairių bendramokslių ir dėstytojo grįžtamąjį ryšį per visą mokymosi procesą. Galiausiai, kadangi viskas buvo atliekama TGM aplinkoje, tai leido ugdyti jų kūrybiškumą ir atskaitingumą, bendravimo ir skaitmenines kompetencijas.