Technologijos gali padaryti vertinimo procesą skaidresnį ir palengvinti mokymosi rezultatų vertinimą. Vienas iš pavyzdžių, kaip galima atlikti mokymosi rezultatų vertinimą Moodle aplinkoje, pateikiamas žemiau (žr. 1 pav.). Čia pateikiama lentelė, kurioje dėstytojas gali apibūdinti numatytus mokymosi rezultatus, o vėliau, pažymėdamas sistemoje, įvertinti, ar studentui pavyko juos pasiekti.
1 pav. Moodle mokymosi rezultatų vertinimo pavyzdys (VDU Moodle aplinka)
Studentui atlikus užduotį, dėstytojas ją įvertina ir grįžtamojo ryšio lange gali paaiškinti, kurie vertinimo kriterijai buvo įvykdyti, o kurie ne, o tada pagrįsti pažymį atitinkamai susumavus vertinimo kriterijus. Jei užduotis taip pat susijusi su studijų dalyko rezultatais, dėstytojas turi nurodyti, kaip studentas pasiekė (nepasiekė / iš dalies / visiškai) numatytus mokymosi rezultatus. Vadinasi, studentai turi galimybę stebėti savo mokymąsi per mokymosi rezultatus, kurie gali būti laikomi tam tikrais mokymosi etalonais.