1.2.6. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDYS

Technologijos gali padaryti vertinimo procesą skaidresnį ir palengvinti mokymosi rezultatų vertinimą. Vienas iš pavyzdžių, kaip galima atlikti mokymosi rezultatų vertinimą Moodle aplinkoje, pateikiamas žemiau (žr. 1 pav.). Čia pateikiama lentelė, kurioje dėstytojas gali apibūdinti numatytus mokymosi rezultatus, o vėliau, pažymėdamas sistemoje, įvertinti, ar studentui pavyko juos pasiekti. 

1 pav. Moodle mokymosi rezultatų vertinimo pavyzdys (VDU Moodle aplinka)

Graphical user interface, text, application, email

Description automatically generated


Studentui atlikus užduotį, dėstytojas ją įvertina ir grįžtamojo ryšio lange gali paaiškinti, kurie vertinimo kriterijai buvo įvykdyti, o kurie ne, o tada pagrįsti pažymį atitinkamai susumavus vertinimo kriterijus. Jei užduotis taip pat susijusi su studijų dalyko rezultatais, dėstytojas turi nurodyti, kaip studentas pasiekė (nepasiekė / iš dalies / visiškai) numatytus mokymosi rezultatus. Vadinasi, studentai turi galimybę stebėti savo mokymąsi per mokymosi rezultatus, kurie gali būti laikomi tam tikrais mokymosi etalonais.

Last modified: Tuesday, 28 March 2023, 3:57 PM