Grįžtamasis ryšys yra gyvybiškai svarbus mokymosi/mokymo tobulėjimui. Tricomi ir DePasque (2016) atliktas tyrimas rodo, kad grįžtamasis ryšys suteikia vertingos informacijos, kuri gali padėti mokymosi procese. Konstruktyvus grįžtamasis ryšys gali labai prisidėti prie besimokančiojo mokymosi sėkmės, didinant motyvaciją ir įsitraukimo lygį. Tačiau norint, kad grįžtamasis ryšys būtų veiksmingas, jis turi būti savalaikis, individualizuotas ir konstruktyvus (Hattie ir Timperley, 2007). Šiuo atveju TGM aplinka atlieka pagrindinį vaidmenį palengvinant grįžtamojo ryšio teikimo procesą, nes ji siūlo dėstytojams daugybę naudingų įrankių, skirtų teikti grįžtamąjį ryšį studentams. TGM įrankių naudojimas grįžtamojo ryšio teikimui gali būti gana naudingas, nes tai gali sutaupyti laiko ir padaryti bendrą procesą daug dinamiškesnį. Be to, vertinimo ir grįžtamojo ryšio derinimas pagal vertinimo kriterijus gali padėti padaryti visą vertinimo procesą daug skaidresnį. Taigi, reikėtų atsižvelgti į TGM aplinkos sprendimų įgyvendinimą grįžtamojo ryšio teikimui, ypač kuriant mišrųjį ir nuotolinį mokymąsi/mokymą.