2.2.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS

Įsivaizduokite scenarijų, kad praėjusį semestrą keliems Jūsų studentams nepavyko sėkmingai baigti studijų dalyko. Iš pradžių studentai lankydavosi nuotolinėse paskaitose ir bent jau atrodė, kad jie kreipia dėmesį į mokamąją medžiagą. Tačiau tam tikru momentu šie studentai pradėjo atsiriboti, praleisti nuotolines mokymo(si) sesijas, susidūrė su sunkumais suvokdami tam tikras temas ir vėlavo pateikti užduotis. Studijų dalykas buvo visiškai nuotolinis, todėl neturėjote galimybės susisiekti su studentais, nes nuotolinės sesijos vykdavo gana retai. Šį semestrą dėstysite tą patį studijų dalyką, tačiau šį kartą nusprendėte stebėti studentų mokymosi pažangą naudodami TGM aplinkos įrankius, kad išvengtumėte panašios įvykių sekos. 

  1. Kaip stebėtumėte studentų mokymosi pažangą? Kokias priemones naudotumėte? Kodėl? 
  2. Kaip įtrauktumėte savo studentus į jų pačių mokymosi pažangos stebėjimą? Kokios priemonės tam gali būti naudingos?