2.4.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI

Moodle aplinka suteikia dėstytojams daugybę galimybių rinkti studentų grįžtamąjį ryšį. Vytauto Didžiojo universitete dėstytojai yra labai skatinami rinkti studentų grįžtamąjį ryšį, nes tai gali padėti modifikuoti pedagogiką taip, kad ji atitiktų studentų poreikius, o tuo pačiu pagerintų bendrą mokymo kokybę. Moodle įrankius galima nustatyti, kad jie rinktų ir kauptų studentų grįžtamąjį ryšį per visą studijų laikotarpį. Pavyzdžiui, Moodle grįžtamojo ryšio įrankis (žr. 1 iliustraciją) leidžia dėstytojams rinkti studentų grįžtamąjį ryšį užduodant jiems tam tikrus klausimus.

1 pav. Moodle grįžtamojo ryšio įrankis (VDU Moodle aplinka)


Kaip parodyta aukščiau, studentai skatinami apmąstyti studijų medžiagą, nagrinėjamas temas, mokymo metodus, taip pat prašoma išsamiau apibūdinti mokymosi sunkumus ir galimus būdus, kaip padėti jiems juos spręsti. Tačiau atsakymai nėra anonimiški, todėl dėstytojai turi iš anksto apie tai informuoti studentus. Be to, atsižvelgiant į tai, kaip suformuluoti klausimai, ši grįžtamojo ryšio priemonė taip pat gali pasitarnauti studento savi-refleksijai ir padėti savarankiškai reguliuoti mokymąsi. Žemiau esančiame 2 pav. pateiktas pavyzdys iš VDU Moodle studijų dalyko, kur dėstytojas gali susipažinti su studento grįžtamuoju ryšiu apie siūlomus klausimus.

2 pav. Atsakymai į klausimus grįžtamojo ryšio įrankyje (VDU Moodle aplinka)


Trumpai tariant, Moodle siūlo daugybę skirtingų įrankių, leidžiančių efektyviai surinkti bet kokius studentų grįžtamąjį ryšį. Dėstytojai gali pasinaudoti skaitmeninėmis technologijomis rinkdami studentų grįžtamąjį ryšį, siekdami tobulinti mokymo metodus ir praktikas, taip pat siekdami užtikrinti mokymo ir studijų kokybę.

Last modified: Tuesday, 28 March 2023, 4:30 PM