3.3.10. PRAKTINĖ VEIKLA

Vertinimo rubrikų naudojimas padeda studentams geriau suvokti, kokias kompetencijas jiems reikia ugdyti ir kaip jos bus vertinamos. Šias rubrikas gali iš anksto sukurti dėstytojas, taip pat tai gali būti derinama su studentais, siekiant padidinti jų įsitraukimą į mokymąsi.

  • Pasirinkite konkrečią mokymosi veiklą ir apibrėžkite kriterijus bei rodiklius, kurie gali būti naudojami vertinant studentų mokymąsi;
  • Peržiūrėkite kriterijus, kad jie būtų suderinti su mokymosi rezultatais (jei reikia);
  • Nuspręskite, ar vertinimo rubrikos bus naudojamos apibendrinančiam ar ugdomajam vertinimui (įskaitant, pavyzdžiui, studentų savireguliaciją);
  • Sukurkite vertinimo rubrikas naudodami TGM aplinkos įrankius arba kitus skaitmeninius įrankius (pvz., Rubric Maker adresu https://rubric-maker.com/ );
  • Iš anksto aptarkite su studentais rubrikos kriterijų privalumus ir trūkumus.