1.1.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI

Dėstytojai gali naudoti Moodle kompetencijų įrankį mokymosi rezultatams / kompetencijoms kurti ir vizualizuoti. Dėstytojas nustato ir taiko vertinimo kriterijus kiekvienai užduočiai (tai turi būti nurodyta studijų vadove). Vertindamas užduotis, dėstytojas privalo pateikti atsiliepimą apie suteiktą pažymį, nurodydamas užduočių atlikimo kriterijus, bei taip pat nurodyti, kokios kompetencijos yra įgytos. Tokiu būdu studentams sąmoningai primenami mokymosi rezultatai/ kompetencijos, kurie pasiekiami atliekant užduotį, taip pat primenamas ir tam tikras vertinimo rezultatas, kuris yra aprašomas pagal tam tikrus aprašytus kriterijus:

1 pav. Studijų rezultatų vertinimo pavyzdys, kai užduotys siejamos su kompetencijomis (mokymosi rezultatais), ir grįžtamojo ryšio teikimas pagal vertinimo kriterijus (VDU Moodle aplinka)

Graphical user interface, application

Description automatically generated

Tačiau kiekvienos užduoties vertinimas taip pat yra susijęs su bendru mokymosi procesu ir mokymosi rezultatais. Kiekvienas pažymys turi būti apibūdintas pasitelkiant vertinimo kriterijus, o pastarųjų svoris nurodomas galutiniame pažymyje.

Apibendrinant, technologijomis grindžiama mokymosi aplinka suteikia dėstytojams daugybę pasirinkimų ir galimybių įvertinti, ar studentui pavyko pasiekti numatytus mokymosi rezultatus. Čia buvo aptartas tik vienas iš daugelio pavyzdžių, kaip Moodle aplinkos įrankiai gali būti naudojami mokymosi rezultatams įvertinti.



Last modified: Thursday, 23 February 2023, 9:27 AM