2.3.3. KODĖL VERTA TEIKTI GRĮŽTAMĄJĮ RYŠĮ STUDENTAMS, NAUDOJANT TGM APLINKOS ĮRANKIUS?

  • Pedagoginiu požiūriu tai: 
    • Leidžia susieti grįžtamąjį ryšį su rubrikos vertinimo kriterijais, verčia studentus rašyti komentarus atsižvelgiant į kiekvieną vertinimo kriterijų; 
    • Atkreipia dėmesį į vertinimo užduotį, sufokusuoja studento pastangas; 
    • Motyvuoja studentus dirbti, skatina daryti viską, ką studentai gali; 
    • Pateikiami esamos gerosios praktikos įrodymai – studentas žino, ką ir kodėl padarė gerai; 
    • Paaiškina numatomus kiekvienos vertinimo veiklos standartus; 
    • Pasiūlo tobulėjimo būdus; 
    • Konstruktyvus grįžtamasis ryšys suteikia galimybę studentams patiems kontroliuoti savo vertinimą, nes jie tampa aktyviais mokymosi ir vertinimo proceso dalyviais. 
  • Techninis požiūris: 
    • Suteikia geresnę apžvalgą, kur studentai yra mokymosi/mokymo procese; 
    • Optimizuoja grįžtamojo ryšio teikimo logistiką; 
    • Taupo laiką.

Last modified: Friday, 20 January 2023, 1:33 PM