3.4.9. PRAKTINĖ VEIKLA

Jei studentai dar nėra įpratę pildyti skaitmeninius portfelius, jiems tai gali atrodyti tarsi didžiulis iššūkis. Tad pirmiausia išbandykite savo jėgas ir sukurkite savo skaitmeninį mokymo(si) portfelį, kad pamatytumėte, su kokiais iššūkiais gali susidurti Jūsų studentai, kurdami savo darbų portfelius. Skaitmeninis mokymo portfelis yra jūsų mokymo įrodymų rinkinys, visa tai pasiekiama internete ir paprastai yra sukurta savirefleksijai (asmeniniam augimui), savęs tobulėjimui (ugdomasis vertinimas, tikslų nustatymui, pažangai stebėti,) ir/ arba mokymo pasiekimų demonstravimui (profesinio augimo įrodymas). 

Norėdami sukurti savo skaitmeninį mokymo portfelį, turėtumėte apsvarstyti: 

  • Paprastas, bet dinamiška – sukurti vizualiai patrauklų dokumentą, pasitelkiant įvairaus pobūdžio turinį (fotografijos, iliustracijos, techniniai brėžiniai, interneto puslapiai, animacijos, grafika, tekstas ir kt.).
  • Skirtingų skyrių ir poskyrių kūrimas – lengviau tyrinėti portfelį, kai jis skirstomas į kategorijas ir subkategorijas.
  • Išryškinkite savo reikšmingiausius darbus – atrinkti darbai parodo jūsų dėstymo profilį, o tie, kurie susilaukė kolegų pagyrų, neturėtų likti nuošalyje. 
  • Pasakokite istoriją – pasiūlykite suprasti, kodėl pasirinkote savo karjeros kelią, savo darbo patirtį ir pan.