Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Skip to main content
TeaCamp
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English
Čeština Deutsch English Français Íslenska Lietuvių Polski Türkçe
You are currently using guest access
Log in
Home

3.4.9. PRAKTINĖ VEIKLA

  1. TMO1_LT
  2. 3.4.9. PRAKTINĖ VEIKLA

Jei studentai dar nėra įpratę pildyti skaitmeninius portfelius, jiems tai gali atrodyti tarsi didžiulis iššūkis. Tad pirmiausia išbandykite savo jėgas ir sukurkite savo skaitmeninį mokymo(si) portfelį, kad pamatytumėte, su kokiais iššūkiais gali susidurti Jūsų studentai, kurdami savo darbų portfelius. Skaitmeninis mokymo portfelis yra jūsų mokymo įrodymų rinkinys, visa tai pasiekiama internete ir paprastai yra sukurta savirefleksijai (asmeniniam augimui), savęs tobulėjimui (ugdomasis vertinimas, tikslų nustatymui, pažangai stebėti,) ir/ arba mokymo pasiekimų demonstravimui (profesinio augimo įrodymas). 

Norėdami sukurti savo skaitmeninį mokymo portfelį, turėtumėte apsvarstyti: 

  • Paprastas, bet dinamiška – sukurti vizualiai patrauklų dokumentą, pasitelkiant įvairaus pobūdžio turinį (fotografijos, iliustracijos, techniniai brėžiniai, interneto puslapiai, animacijos, grafika, tekstas ir kt.).
  • Skirtingų skyrių ir poskyrių kūrimas – lengviau tyrinėti portfelį, kai jis skirstomas į kategorijas ir subkategorijas.
  • Išryškinkite savo reikšmingiausius darbus – atrinkti darbai parodo jūsų dėstymo profilį, o tie, kurie susilaukė kolegų pagyrų, neturėtų likti nuošalyje. 
  • Pasakokite istoriją – pasiūlykite suprasti, kodėl pasirinkote savo karjeros kelią, savo darbo patirtį ir pan.

Previous activity 3.4.8. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE - Savirefleksijos testas
Next activity 3.4.10. SKAITINIAI

Contact us

Follow us

Contact site support
You are currently using guest access (Log in)

Get the mobile app

Play Store App Store
Co-funded by the European Union
The creation of these resources was funded by the European Commission. The European Commission's support for the production of these results does not constitute an endorsement of its contents, which reflect the views only of the authors. The Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
Powered by Moodle

This theme was developed by

Conecti.me