Temos struktūra
-
-
Šią modulio dalį parengė Lydmila Zadorozhnya, Móðurmál, Islandija
-
1 PAMOKA (1 val.). Turinys:
- SUDOMINK: Kokie yra gamtos ištekliai?
- TYRINĖK: Tyrinėkite įvairius gamtos išteklius.
- PAAIŠKINK: Paaiškinkite gamtos išteklių ypatybes.
2 PAMOKA (1 val.). Turinys:
- SUŽINOK DAUGIAU: Aptarkite ir palyginkite įvairių šalių gamtinius išteklius ir susiekite juos su jų geografinėmis ypatybėmis.
- ĮVERTINK: Apmąstykite savo pristatymus apie gamtos išteklius. Išplėskite savo tyrimą ir įtraukite daugiau įvairių gamtos išteklių. Atraskite ir išryškinkite gamtinių išteklių panašumus ir skirtumus.
-
-
Šią modulio dalį parengė Justyna Pająk-Jaroszewska, Martyna Florkowska-Kardasz, IRSIE, Lenkija
-
1 pamoka: Kaip grupuojame gamtos išteklius?
- SUDOMINK: Plakatų ir citatų pristatymas, keitimasis idėjomis apie tai, kas yra gamtos ištekliai.
- TYRINĖK: darbas grupėse (kiekvienai grupei priskiriant po išteklių)
- PAAIŠKINK: plakato ir išvadų pristatymas
- SUŽINOK DAUGIAU: Atvejo analizė
-
2 pamoka: Gamtos išteklių naudojimo privalumai ir trūkumai
- SUDOMINK: Gamtos išteklių sąvokos paaiškinimas.
- TYRINĖK: Diskusija apie gamtos išteklių reikšmę.
- PAAIŠKINK: Įvairių gamtos išteklių privalumų ir trūkumų nagrinėjimas atsižvelgiant į aplinkosauginius, socialinius ir ekonominius aspektus.
- SUŽINOK DAUGIAU: Vaizdinių pristatymų arba plakatų, kuriuose išryškinami pasirinkto gamtinio ištekliaus privalumai ir trūkumai, rengimas.
-
-
Šią modulio dalį parengė Lubomír Hájek ir Petra Garay, Tauferova střední odborná škola veterinární Kroměříž, Čekija
-
1 pamoka. Literatūros apžvalga, kaip išlaikomi gamtos ištekliai
- TYRINĖK: Apibrėžti temą; Rasti patikimų šaltinių.
- SUDOMINK: Skaitykite ir užsirašykite.
- PAAIŠKINK: Organizuoti apžvalgą; Tinkamai nurodyti šaltinius.
- ĮVERTINK: Peržiūrėkite ir redaguokite.
-
2 pamoka. Tyrimo ataskaitos apie gamtos išteklių tvarumą rašymas ir pristatymas.
- TYRINĖK: Pasirinkite gamtinius išteklius; Apibrėžkite tvarumo sąvoką
- ĮTRAUK: Atlikti tyrimą
- PAAIŠKINK: Organizuoti ataskaitą; Nurodyti šaltinius
- ĮVERTINK: Peržiūrėkite ir redaguokite; Rekomenduojami šaltiniai
- SUŽINOK DAUGIAU: Pristatykite tyrimų ataskaitą apie gamtos išteklių tvarumą
-
-
Šią modulio dalį parengė Anne CHIAMA, Paul FERNANDEZ, Frédéric GUILLERAY, Lycée Louis Jouvet de Taverny, Prancūzija
-
Pamoka: cikliškumas ar tekėjimas?
- SUDOMINK: Energijos tango, didysis pabėgimas iš organizmų (diskusija arba modeliavimas)
- TYRINĖK: Anglies atomo kelionė (vaizdo įrašas arba stop kadras)
- PAAIŠKINK: Kodėl materija cikliškai cirkuliuoja, o energija teka? (plakatas)
- SUŽINOK DAUGIAU: Pasirinkite kortelę (išvados)
Įvertinimo dalį galite rasti pristatymo dokumente (ppt), jei reikia ją parodyti mokiniams.
-
-
Šią modulio dalį parengė Lubomír Hájek ir Petra Garay, Tauferova střední odborná škola veterinární Kroměříž, Čekija
-
1 pamoka: Energijos šaltinis, svarbiausias šaltinis ir jo funkcijos, teigiamas ir neigiamas poveikis
- SUDOMINK: Aptarkite su savo šeimos nariais
- TYRINĖK: Ozono sluoksnio nebuvimas
- PAAIŠKINK: Šiltnamio efekto poveikis Žemei
- SUŽINOK DAUGIAU: Apie freonus
-
2 pamoka: Gyvi organizmai ir žalioji energija
- SUDOMINK: Sužinokite apie saulės poveikį
- TYRINĖK: Saulės poveikį gyviems organizmams
- PAAIŠKINK: Šviesos taršos terminas
- SUŽINOK DAUGIAU: Apie melaniną
-
-
Šią modulio dalį parengė Güray Karakaya, papildė Murat Senger, AFAD, Turkija
-
1 PAMOKA (1 VAL.)
- SUDOMINK: Pažaiskime Obuolys - Bananas - Apelsinas arba klausykitės dainų ir įrašykite žodžius
- TYRINĖK: Peržiūrėkite paveikslėlius. Klauskite ir atsakykite - Tyrinėkite augalų temą
- PAAIŠKINK: Padarykite testą. Perskaitykite tekstą ir atsakykite į klausimus apie augalus
2 PAMOKA (1 VAL.)
- SUŽINOK DAUGIAU: Paruoškite informacinio lapelio projektą naudojant statistiką apie miškus Prancūzijoje, Turkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Austrijoje, Islandijoje ir Lenkijoje
- VERTINIMAS: Išvardinkite įvairius augalų naudojimo būdus. Užpildykite tuščias vietas ir žiūrėdami vaizdo įrašą reflektuokite: „Jei pašalinsime gamtos išteklius iš šio vaizdo įrašo, kas liks?“
-
-
Medžiagą šiam seminarui parengė Tatjana Christelbauer, ACD, Austrija ir Carla Laszakovits bei Vienos BBI studentai, Austrija
Savaitės trukmės seminarų sesijos: Integruoto mokymosi seminarų serija, skirta menų, gamtos mokslų ir politikos sankirtai