Temos struktūra

  • 1. Žmogaus ir gamtos sąveika

    Šią modulio dalį parengė Lydmila Zadorozhnya, Móðurmál, Islandija
    • The presentation by the teachers gives examples of human impacts on nature or nature impacts on human. Students should study it in groups and have some self discovery 

    • This document shows the whole lesson scenario within the course template. It is the reference document. Anyone interested is likely to study the lesson scenario by following this document.

  • 2. Neplanuotas apgyvendinimo, industrializacijos, transporto ir kitų veiksmų poveikis

    Šią modulio dalį parengė Güray Karakaya, papildė Murat Senger, AFAD, Turkija
    • This document shows the whole lesson scenario within the course template. It is the reference document. Anyone interested is likely to study the lesson scenario by following this document.

  • 3. Teigiamas ir neigiamas gamtos poveikis žmogui. Natūrali ir dirbtinė aplinka

    Šią modulio dalį parengė Lubomír Hájek ir Petra Garay, Tauferova střední odborná škola veterinární Kroměříž, Čekija
  • 4.Gamintojų ir vartotojų vaidmuo užtikrinant natūralią pusiausvyrą

    Šią modulio dalį parengė Anne CHIAMA, Paul FERNANDEZ, Frédéric GUILLERAY, Lycée Louis Jouvet de Taverny, Prancūzija
  • 5. Natūralios pusiausvyros išlaikymas

    Šią modulio dalį parengė Justyna Pająk-Jaroszewska, Martyna Florkowska-Kardasz, IRSIE, Lenkija
    • Mes esame atsakingi už požiūrio ir elgsenos, kuriais siekiama išlaikyti natūralią pusiausvyrą, ugdymą

  • SEMINARAS: Aplinkosaugos etika ir dilemos

  • Results of the Workshop in Turkiye

    Policy recommendations, and statements from Youth who participated in the Forum, during the mobility meeting of the project team ERASMUS+ Le_MOON project teams in Manisa, Turkiye 5th-9th of February 2023

    Activity initiated and supported by ACD-Agency for Cultural Diplomacy Vienna, Austria team member, with the aim to endorse the discussions and shape the views shared by youth in a paper form which can be presented to policymakers and further elaborated by developing activities, continuing dialogues, investigating conditions, co-creating opportunities to engage in & improve conditions 4now&then, together & one, by one.