Savivaldus mokymasis

savivaldus mokymasis yra svarbi konceptuali sistema, apimanti kelis mokymosi aspektus: kognityvinį, metakognityvinį, elgesio, motyvacinį ir emocinį (Panadero, 2017). Zimmerman’as (2000) sukūrė savivaldaus mokymosi proceso modelį, suskirstytą į tris etapus: (1) numatymas, (2) atlikimas ir (3) savirefleksija. Pirmajame etape besimokantys asmenys išsikelia tikslus, aktyvina mokymosi strategijas ir stengiasi pasiekti užsibrėžtus tikslus; atlikimo etape jie atlieka užduotį, stebi savo pažangą ir naudoja įsitraukimo ir motyvacijos palaikymo strategijas. Galiausiai savirefleksijos etape besimokantieji įvertina savo veiklos rezultatus, kurie turės teigiamos arba neigiamos įtakos jų vėlesnei veiklai. (Zimmerman ir Moylen, 2009; Panadero, 2017).



» Žodynas