Temos struktūra
-
-
Šią modulio dalį parengė Lydmila Zadorozhnya, Móðurmál, Islandija
-
This document shows the whole lesson scenario within the course template. It is the reference document. Anyone interested is likely to study the lesson scenario by following this document.
-
Šią modulio dalį parengė Justyna Pająk-Jaroszewska, Martyna Florkowska-Kardasz, IRSIE, Lenkija
-
Šią modulio dalį parengė Anne CHIAMA, Paul FERNANDEZ, Frédéric GUILLERAY, Lycée Louis Jouvet de Taverny, Prancūzija
-
Šią modulio dalį parengė Lubomír Hájek ir Petra Garay, Tauferova střední odborná škola veterinární Kroměříž, Čekija
-
1 pamoka: Klimato sistemos
Ši pamoka supažindina su klimato sistema ir skatina ją pažinti. Mokiniai paaiškina pagrindines klimato sistemos sudedamąsias dalis ir supranta ją veikiančius veiksnius.- SUDOMINK: Įvadas į klimato sistemas
- PAAIŠKINK: aptarti pagrindinį kiekvienos klimato sistemos vaidmenį.
- TYRINĖK: pagilinti supratimą apie klimato sistemas.
- SUŽINOK DAUGIAU: Tyrimai lauke ir namų projektai
-
2 pamoka: Klimato sistemos
Šioje pamokoje mokiniai supras, kokie veiksniai daro įtaką klimato sistemai, įskaitant vandenynų sroves ir orų modelius.- SUDOMINK: Klimato sistemų sudedamosios dalys
- TYRINĖK: Grįžtamojo ryšio mechanizmai
- PAAIŠKINK: orų modeliai ir žmogaus veikla; vandenyno srovės.
- SUŽINOK DAUGIAU: Tyrimai ir diskusijos grupėse; praktiniai eksperimentai
-
-
Šią modulio dalį parengė Güray Karakaya, papildė Murat Senger, AFAD, Turkija
-
This document shows the whole lesson scenario within the course template. It is the reference document. Anyone interested is likely to study the lesson scenario by following this document.
-
Medžiagą šiam seminarui parengė Tatjana Christelbauer, Andrea Nagl ir Geraldine Fitoussi-Hoffmann, ACD, Austrija
Savaitės trukmės seminarų sesijos: Integruoto mokymosi seminarų serija, skirta menų, gamtos mokslų ir politikos sankirtai