2.1. skyrius. Kaip analizuoti ir interpretuoti turimus įrodymus apie besimokančiųjų veiklą ir pažangą, siekiant skatinti besimokančiųjų įsitraukimą?

Sukūrę veiklas, skirtas duomenims apie besimokančiųjų įsitraukimą ir pažangą generuoti ir rinkti (žr. 1 skyrių), turite atrinkti mokymosi duomenų analizės metu gautus duomenis, kurie suteiks jums reikalingos informacijos.

Šiame poskyryje pateiksime jums klausimų, į kuriuos reikia atsakyti atsižvelgiant į įrodymų analizės tikslus, sąrašą (2.1.1). Tuomet sekančiame poskyryje (2.1.2) aptarsime ataskaitas, kurios gali jus informuoti apie tai, kaip besimokantieji yra įsitraukę į mokymosi veiklą ir kaip duomenys gali būti naudojami savivaldžiam mokymuisi remti.

Galimybė gauti ir analizuoti mokymosi duomenų analizės metu gautus įrodymus turėtų būti vertinama kaip sprendimas, padedantis laiku teikti individualizuotą grįžtamąjį ryšį, kad būtų remiamas studentų savivaldus mokymasis. Kai grįžtamasis ryšys yra individualizuotas, savalaikis ir nukreiptas į besimokančiųjų savivaldaus mokymosi ugdymą, jis teigiamai veikia besimokančiųjų mokymosi ir laiko valdymo strategijas.



Last modified: Monday, 6 February 2023, 3:55 PM