Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Pereiti į pagrindinį turinį
Šoninis skydelis
Pagrindinis
Daugiau
Ieškoti
Uždaryti
Ieškoti
Perjungti paieškos įvestį
Lietuvių
Čeština
Deutsch
English
Français
Íslenska
Lietuvių
Polski
Türkçe
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
Pagrindinis
ECCOE dokumentas. Kaip sukurti mikrokreditų modulio aprašymą?
TMO3_LT
ECCOE dokumentas. Kaip sukurti mikrokreditų modulio aprašymą?
Spustelėkite
LT ECCOE_How_to_create_a_module_description.pdf
saitą, kad peržiūrėtumėte failą.
Previous activity
ECCOE dokumentas. Kaip išduoti skaitmeniniu parašu pasirašytus kredencialus.
Pereiti į...
Pereiti į...
Mokomosios medžiagos struktūra
Skelbimai
Socialinis forumas diskusijoms ir dalijimuisi
Žodynas
1.1.1. AŠI, MOOC, mikrokredencialai ES ir pasaulyje
1.1.2. Apibrėžimas, mikrokredencialų (MC) kategorijos, suinteresuotosios šalys, tinkamumas naudoti
1.1.3. Skaidraus vertinimo svarba
1.1.4. Literatūra
1.1.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.1.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.1.7. Klausimai savirefleksijai
1.2.1. Tikslai ir numatomi privalumai
1.2.2. Galimos kliūtys ir kritiškas požiūris
1.2.3. MC savybės ir elementai (sudedamosios dalys)
1.2.4. Literatūra
1.2.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.2.7. Klausimai savirefleksijai
2.1.1. Kūrimo ir įgyvendinimo kokybės aspektai
2.1.2. Turinio dizaino metodas
I Priedas. Kaip susieti kurso / MOOC mokymosi rezultatus į Europos lygmeniu pripažintus įgūdžius (ESCO)
2 Priedas. ECCOE skaitmeninio kredencialo modelis
3 Priedas. ECCOE Mikrokredencialų modulis / Mokymosi galimybių aprašymo šablonas
2.1.3. Literatūra
2.1.4. Pavyzdžiai
2.1.5. Literatūra papildomam skaitymui
2.1.6. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.2.1. ES skaitmeninių pažymėjimų išdavimo ir gavimo sistema (EDCI)
2.2.2. EUROPASAS
ECCOE dokumentas. Kaip atrodo EDCI mikrokredencialas
ECCOE dokumentas. Kaip išduoti skaitmeniniu parašu pasirašytus kredencialus.
2.2.3. ECCOE skaitmeninio pažymėjimo (duomenų) modelis
2.2.4. Literatūra
2.2.5. Pavyzdžiai
2.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
2.2.7. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.3.1. Vertinimo skaidrumo svarba mikrokredencialams
2.3.2. Skaidraus vertinimo užtikrinimas ECCOE skaitmeninių pažymėjimų (duomenų) modelyje
2.3.2. Literatūra
2.3.3. Literatūra papildomam skaitymui
2.3.4. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
3.1. Virtualios mokymosi aplinkos parengimas mikrokredencialo išdavimui
3.1.1 Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.1 skyrius. Skaidrės: Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.2. Atviros prieigos studijų dalykų aprašų rengimas
3.1.2 skyrius. Skaidrės: Dalyko aprašo kūrimas atvirai prieigai
Testas 3.1 skyrius
3.2. Mikrokredencialo kūrimas dalyke nuotolinio mokymosi aplinkoje
3.2.1 Duomenų laukų paruošimas mikrokredencialui.
3.2.1 skyrius. Skaidrės: Duomenų lauko paruošimas mikrokreditavimui
3.2.2. Mikrokredencialų išdavimas
Šaltiniai
Testas 3.2 skyrius
I dalis
Next activity
2.2.3. ECCOE skaitmeninio pažymėjimo (duomenų) modelis