Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Skip to main content
Side panel
Home
More
Search
Close
Search
Toggle search input
English
Čeština
Deutsch
English
Français
Íslenska
Lietuvių
Polski
Türkçe
You are currently using guest access
Log in
Home
3 Priedas. ECCOE Mikrokredencialų modulis / Mokymosi galimybių aprašymo šablonas
TMO3_LT
3 Priedas. ECCOE Mikrokredencialų modulis / Mokymosi galimybių aprašymo šablonas
Click
LT Priedas III_ECCOE_MicroCredential-Module_description.docx.pdf
link to view the file.
Previous activity
2 Priedas. ECCOE skaitmeninio kredencialo modelis
Jump to...
Jump to...
Mokomosios medžiagos struktūra
Skelbimai
Socialinis forumas diskusijoms ir dalijimuisi
Žodynas
1.1.1. AŠI, MOOC, mikrokredencialai ES ir pasaulyje
1.1.2. Apibrėžimas, mikrokredencialų (MC) kategorijos, suinteresuotosios šalys, tinkamumas naudoti
1.1.3. Skaidraus vertinimo svarba
1.1.4. Literatūra
1.1.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.1.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.1.7. Klausimai savirefleksijai
1.2.1. Tikslai ir numatomi privalumai
1.2.2. Galimos kliūtys ir kritiškas požiūris
1.2.3. MC savybės ir elementai (sudedamosios dalys)
1.2.4. Literatūra
1.2.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.2.7. Klausimai savirefleksijai
2.1.1. Kūrimo ir įgyvendinimo kokybės aspektai
2.1.2. Turinio dizaino metodas
I Priedas. Kaip susieti kurso / MOOC mokymosi rezultatus į Europos lygmeniu pripažintus įgūdžius (ESCO)
2 Priedas. ECCOE skaitmeninio kredencialo modelis
2.1.3. Literatūra
2.1.4. Pavyzdžiai
2.1.5. Literatūra papildomam skaitymui
2.1.6. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.2.1. ES skaitmeninių pažymėjimų išdavimo ir gavimo sistema (EDCI)
2.2.2. EUROPASAS
ECCOE dokumentas. Kaip atrodo EDCI mikrokredencialas
ECCOE dokumentas. Kaip išduoti skaitmeniniu parašu pasirašytus kredencialus.
ECCOE dokumentas. Kaip sukurti mikrokreditų modulio aprašymą?
2.2.3. ECCOE skaitmeninio pažymėjimo (duomenų) modelis
2.2.4. Literatūra
2.2.5. Pavyzdžiai
2.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
2.2.7. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.3.1. Vertinimo skaidrumo svarba mikrokredencialams
2.3.2. Skaidraus vertinimo užtikrinimas ECCOE skaitmeninių pažymėjimų (duomenų) modelyje
2.3.2. Literatūra
2.3.3. Literatūra papildomam skaitymui
2.3.4. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
3.1. Virtualios mokymosi aplinkos parengimas mikrokredencialo išdavimui
3.1.1 Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.1 skyrius. Skaidrės: Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.2. Atviros prieigos studijų dalykų aprašų rengimas
3.1.2 skyrius. Skaidrės: Dalyko aprašo kūrimas atvirai prieigai
Testas 3.1 skyrius
3.2. Mikrokredencialo kūrimas dalyke nuotolinio mokymosi aplinkoje
3.2.1 Duomenų laukų paruošimas mikrokredencialui.
3.2.1 skyrius. Skaidrės: Duomenų lauko paruošimas mikrokreditavimui
3.2.2. Mikrokredencialų išdavimas
Šaltiniai
Testas 3.2 skyrius
I dalis
Next activity
2.1.3. Literatūra