Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
Titulní stránka
Další
Hledat
Zavřít
Hledat
Přepnout vyhledávání
Čeština
Čeština
Deutsch
English
Français
Íslenska
Lietuvių
Polski
Türkçe
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
3.1.2 skyrius. Skaidrės: Dalyko aprašo kūrimas atvirai prieigai
TMO3_LT
3.1.2 skyrius. Skaidrės: Dalyko aprašo kūrimas atvirai prieigai
Klikněte na odkaz
DigiProf _skaidres_3.1.2 unit.pptx.pdf
pro zobrazení souboru.
Previous activity
3.1.2. Atviros prieigos studijų dalykų aprašų rengimas
Přejít na...
Přejít na...
Mokomosios medžiagos struktūra
Skelbimai
Socialinis forumas diskusijoms ir dalijimuisi
Žodynas
1.1.1. AŠI, MOOC, mikrokredencialai ES ir pasaulyje
1.1.2. Apibrėžimas, mikrokredencialų (MC) kategorijos, suinteresuotosios šalys, tinkamumas naudoti
1.1.3. Skaidraus vertinimo svarba
1.1.4. Literatūra
1.1.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.1.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.1.7. Klausimai savirefleksijai
1.2.1. Tikslai ir numatomi privalumai
1.2.2. Galimos kliūtys ir kritiškas požiūris
1.2.3. MC savybės ir elementai (sudedamosios dalys)
1.2.4. Literatūra
1.2.5. Gerosios praktikos pavyzdžiai
1.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
1.2.7. Klausimai savirefleksijai
2.1.1. Kūrimo ir įgyvendinimo kokybės aspektai
2.1.2. Turinio dizaino metodas
I Priedas. Kaip susieti kurso / MOOC mokymosi rezultatus į Europos lygmeniu pripažintus įgūdžius (ESCO)
2 Priedas. ECCOE skaitmeninio kredencialo modelis
3 Priedas. ECCOE Mikrokredencialų modulis / Mokymosi galimybių aprašymo šablonas
2.1.3. Literatūra
2.1.4. Pavyzdžiai
2.1.5. Literatūra papildomam skaitymui
2.1.6. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.2.1. ES skaitmeninių pažymėjimų išdavimo ir gavimo sistema (EDCI)
2.2.2. EUROPASAS
ECCOE dokumentas. Kaip atrodo EDCI mikrokredencialas
ECCOE dokumentas. Kaip išduoti skaitmeniniu parašu pasirašytus kredencialus.
ECCOE dokumentas. Kaip sukurti mikrokreditų modulio aprašymą?
2.2.3. ECCOE skaitmeninio pažymėjimo (duomenų) modelis
2.2.4. Literatūra
2.2.5. Pavyzdžiai
2.2.6. Literatūra papildomam skaitymui
2.2.7. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
2.3.1. Vertinimo skaidrumo svarba mikrokredencialams
2.3.2. Skaidraus vertinimo užtikrinimas ECCOE skaitmeninių pažymėjimų (duomenų) modelyje
2.3.2. Literatūra
2.3.3. Literatūra papildomam skaitymui
2.3.4. Klausimai ir užduotys savirefleksijai
3.1. Virtualios mokymosi aplinkos parengimas mikrokredencialo išdavimui
3.1.1 Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.1 skyrius. Skaidrės: Virtualios mokymosi aplinkos sistemos reikalavimai ir duomenų rinkimas
3.1.2. Atviros prieigos studijų dalykų aprašų rengimas
Testas 3.1 skyrius
3.2. Mikrokredencialo kūrimas dalyke nuotolinio mokymosi aplinkoje
3.2.1 Duomenų laukų paruošimas mikrokredencialui.
3.2.1 skyrius. Skaidrės: Duomenų lauko paruošimas mikrokreditavimui
3.2.2. Mikrokredencialų išdavimas
Šaltiniai
Testas 3.2 skyrius
I dalis
Next activity
Testas 3.1 skyrius