Rozmiar czcionki
A-
A
A+
Kolor witryny
R
A
A
A
Przejdź do głównej zawartości
Panel boczny
Strona główna
Więcej
Wyszukaj
Zamknij
Wyszukaj
Przełącznik wyszukiwarki
Polski
Čeština
Deutsch
English
Français
Íslenska
Lietuvių
Polski
Türkçe
Jesteś zalogowany jako gość
Zaloguj się
Strona główna
2.4.4. Kaip surinkti studentų grįžtamąjį ryšį ir refleksiją TGM aplinkoje? (Studentų grįžtamasis ryšys ir refleksijų rinkimas VLETGM aplinkoje)
TMO1_LT
2.4.4. Kaip surinkti studentų grįžtamąjį ryšį ir refleksiją TGM aplinkoje? (Studentų grįžtamasis ryšys ir refleksijų rinkimas VLETGM aplinkoje)
Kliknij na link
2.4_Kaip rinkti studentų grįžtamąjį ryšį ir refleksija.pptx.pdf
, by wyświetlić plik.
Poprzednia aktywność
2.4.3. KODĖL VERTA RINKTI STUDENTŲ GRĮŽTAMĄJĮ RYŠĮ IR REFLEKSIJĄ TGM APLINKOJE?
Przejdź do...
Przejdź do...
Skelbimai
Žodynas
1.1.1. ĮVADAS
1.1.2. APIBRĖŽIMAI
1.1.3. KODĖL VERTA KURTI VERTINIMO STRATEGIJĄ, PAREMTĄ MOKYMOSI REZULTATAIS, TGM APLINKOJE?
1.1.4. Kaip sukurti vertinimo strategiją, pagrįstą mokymosi rezultatais, TGM aplinkoje?
1.1.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
1.1.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
1.1.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
1.1.8. SKAITINIAI
1.2.1. ĮVADAS
1.2.2. APIBRĖŽIMAI
1.2.3. KODĖL VERTA INTEGRUOTI MOKYMOSI REZULTATUS Į TGM APLINKĄ IR SUDERINTI JUOS SU VERTINIMO VEIKLA?
1.2.4. Kaip integruoti mokymosi rezultatus TGM aplinką ir suderinti juos su vertinimo veikla?
1.2.5. Išplėstinis vertinimo įrankis
1.2.6. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDYS
1.2.7. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
1.2.8. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
1.2.9. SKAITINIAI
1.3.1. ĮVADAS
1.3.2. APIBRĖŽIMAI
1.3.3. KODĖL VERTA VERTINIMO KRITERIJUS SUSIETI SU VERTINIMO VEIKLOMIS?
1.3.4. Kaip apibūdinti vertinimo kriterijus ir juos susieti su vertinimo veikla?
1.3.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
1.3.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
1.3.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
1.3.8. SKAITINIAI
1.4.1. ĮVADAS
1.4.2. APIBRĖŽIMAI
1.4.3. KODĖL VERTA NAUDOTI TGM APLINKOS ĮRANKIUS KURTI UGDOMOJO IR APIBENDRINAMOJO VERTINIMO STRATEGIJAS?
1.4.4. Kaip sukurti ugdomojo vertinimo strategiją Moodle
1.4.5 Kaip pasirinkti Moodle įrankius įvairių tipų įgūdžiams įvertinti
1.4.6. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
1.4.7. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
1.4.8. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
1.4.9. SKAITINIAI
1.5. Savikontrolė
2.1.1. ĮVADAS
2.1.2. APIBRĖŽIMAI
2.1.3. KODĖL VERTA KURTI TARPUSAVIO VERTINIMO VEIKLĄ TGM APLINKOJE?
2.1.4. Tarpusavio vertinimo veiklos projektavimas
2.1.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
2.1.6. VAIZDO ĮRAŠAI:
2.1.7. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE - Savirefleksijos testas
2.1.8. PRAKTINĖ VEIKLA
2.1.9. SKAITINIAI
2.2.1. ĮVADAS
2.2.2 APIBRĖŽIMAI
2.2.3. KODĖL VERTA NAUDOTI MOKYMOSI PAŽANGOS STEBĖJIMO ĮRANKIUS TGM APLINKOJE?
2.2.4. Kaip stebėti studentų pažangą naudojant Moodle pažangos stebėjimo įrankius?
2.2.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
2.2.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
2.2.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
2.2.8. SKAITINIAI
2.3.1. ĮVADAS
2.3.2. APIBRĖŽIMAI
2.3.3. KODĖL VERTA TEIKTI GRĮŽTAMĄJĮ RYŠĮ STUDENTAMS, NAUDOJANT TGM APLINKOS ĮRANKIUS?
2.3.4. Kaip pateikti grįžtamąjį ryšį TGM aplinkoje? (Grįžtamojo ryšio teikimas Moodle)
2.3.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
2.3.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
2.3.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
2.3.8. SKAITINIAI
2.4.1. ĮVADAS
2.4.2. APIBRĖŽIMAI
2.4.3. KODĖL VERTA RINKTI STUDENTŲ GRĮŽTAMĄJĮ RYŠĮ IR REFLEKSIJĄ TGM APLINKOJE?
2.4.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
2.4.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
2.4.7. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
2.4.8. SKAITINIAI
2.5. Savikontrolė
3.1.1. ĮVADAS
3.1.2. APIBRĖŽIMAI
3.1.3. KAIP GALIME VERTINTI ŽINIAS, ĮGŪDŽIUS IR VERTYBES / ATSAKOMYBES?
3.1.4. Gebėjimų, žinių ir vertybių vertinimas
3.1.5. Testai kaip priemonės žinioms, įgūdžiams ir vertybėms vertinti
3.1.6. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
3.1.7. VIDEO
3.1.8. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
3.1.9. PRAKTINĖ UŽDUOTIS
3.1.10. SKAITINIAI
3.2.1. ĮVADAS
3.2.2. APIBRĖŽIMAI
3.2.3. KODĖL VERTA NAUDOTI SEMINARO ĮRANKĮ TARPUSAVIO VERTINIMUI IR TAI SUDERINTI SU MOKYMO(SI) VEIKLOMIS?
3.2.4. Tarpusavio vertinimas– Moodle seminaras
3.2.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
3.2.6. VIDEO
3.2.6. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
3.2.8. PRAKTINĖ VEIKLA
3.2.9. SKAITINIAI
3.3.1. ĮVADAS
3.3.2. APIBRĖŽIMAI
3.3.3. KODĖL TURIU NAUDOTI VERTINIMO RUBRIKAS ?
3.3.4. KAIP SUKURTI VERTINIMO RUBRIKAS TGM APLINKOJE?
3.3.5. KOKIA GEROJI PRAKTIKA SVARBI NAUDOJANT VERTINIMO RUBRIKAS TGM APLINKOJE?
3.3.6. Vertinimo rubrikos
3.3.7. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
3.3.8. VAIZDO ĮRAŠAS
3.3.9. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE – Savirefleksijos testas
3.3.10. PRAKTINĖ VEIKLA
3.3.11. SKAITINIAI
3.4.1. ĮVADAS
3.4.2. APIBRĖŽIMAS
3.4.3. PORTFELIAI – PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
3.4.4. PORTFELIO RŪŠYS
3.4.5. PORTFELIŲ NAUDOJIMO PRIVALUMAI
3.4.6. Portfeliai ir vertinimo ataskaitos
3.4.7. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI
3.4.8. PASITIKRINKITE, KO IŠMOKOTE - Savirefleksijos testas
3.4.9. PRAKTINĖ VEIKLA
3.4.10. SKAITINIAI
3.4.11. PAPILDOMA MEDŽIAGA
3.5. Savikontrolė
Następna aktywność
2.4.5. GEROSIOS PRAKTIKOS PAVYZDŽIAI