2.3.2. Skaidraus vertinimo užtikrinimas ECCOE skaitmeninių pažymėjimų (duomenų) modelyje

Šiame skyriuje vadovausimės ECCOE komandos patarimais ir parodysime, kaip aprašyti vertinimo ypatybes ECCOE šablone.

Peržiūrėkite pavyzdinį pasirinktos mokymosi veiklos vertinimo elementų aprašymą.


Nagrinėjant išsamų skaitmeninio pažymėjimo kūrimo bei kokybės užtikrinimo procesą tampa aišku, kiek daug darbo jau atlikta ir kiek jo dar laukia, jei norime įtraukti mažos apimties mokymosi modulius/programas, kurie jau seniai tapo aukštojo mokslo paslaugų dalimi, į mūsų mokymosi ekosistemas kaip mikrokredencialus. 

Be abejo, sparti virtualių mokymosi aplinkų (VLE) plėtra aukštosiose mokyklose palengvins MC įgyvendinimą ir padės užtikrinti kokybišką mokymąsi, integraciją ir pripažinimą, kartu išvengiant mokymosi proceso fragmentiškumo. 

Last modified: Wednesday, 17 May 2023, 3:05 PM