Kaip apibrėžta ankstesniuose skyriuose, vertinimas - tai proceso rezultatas, kuriuo nustatoma, kokiu mastu besimokantysis įgijo tam tikrų žinių, įgūdžių ir kompetencijų.

Mokymo praktikoje vertinimas atskleidžia pasiekimų lygį ir gali būti susietas su konkrečia vertinimo sistema, pagal kurią vertinami besimokančiojo pasiekimai. 

Šią funkciją padeda atlikti ECCOE skaitmeninių pažymėjimų (duomenų) modelis. 

Kaip šio  modelio taikymas padeda užtikrinti skaidrumą?

"DigiProf" projekto tikslas - parodyti skaidraus vertinimo reikšmę formuojant ir išduodant mikrokredencialus, jų funkcionalumą ir įgyvendinimo galimybes. "MicroBol MicroCredentials Framework" nurodo kelias logines įgyvendinimo galimybes (EU MicroBol Project, 2022):


Galima daryti prielaidą, kad šios vertinimo ypatybės mikro-kredencialų srityje turėtų padėti paneigti vieną iš pagrindinių visoms suinteresuotoms šalims rūpimų aspektų - užtikrinti tinkamą ir sertifikuotą kokybę. Šį klausimą šiek tiek aptarėme 2.1. skyriuje, o dabar prie jo grįžtame. 

ECCOE komanda išnagrinėjo, kaip išduodantysis gali įrodyti mikrokredencialų kokybę, ir pasiūlė (ECCOE, 2022). :

  • pateikti išsamius ir reikšmingus duomenis
  • pateikti mokymosi rezultatus
  • nurodyti daugiakalbių įgūdžių ir kompetencijų sistemas 
  • išsamiai aprašyti vertinimo strategiją 
  • naudokite ECCOE šabloną kaip gaires.

Tinkami reikalavimai ir skaidrus  vertinimas - tai pagrindiniai veiksniai, padedantys patenkinti pagrindinių suinteresuotųjų šalių (besimokančiųjų, aukštųjų mokyklų, darbdavių) poreikius. Jei aukštosios mokyklos dėstytojas pateikia išsamų vertinimo aprašymą, galima įrodyti sukurto mikrokredencialo kokybę. 

En son değiştirme: Çarşamba, 17 Mayıs 2023, 3:04 PM