Vienas iš pagrindinių dokumentų, naudojamų planuojant mikro-kredencialų sritis, yra dalyko aprašas. Dalyko aprašą rengia dalyką dėstantys dėstytojai. Dalyko dėstytojai užpildo dalyko aprašo formą, kuri turi būti suderinta su institucijos administracija.
Dalyko apraše pateikiami mikrokredencialui išduoti būtini duomenys, kurie vėliau įvedami į nuotolinio mokymosi aplinką Moodle. Apraše pateikiama visa pagrindinė informacija apie dalyką, jo vertinimą ir jį dėstančius dėstytojus.
Mikrokredencialo dalyko aprašui reikalingi duomenys pateikti lentelėje.
El. nr. |
Reikalingi metaduomenys |
Įtrauktos informacijos pavyzdys |
||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Švietimo sritis, kuriai priklauso dalykas |
t. y. mokslo, meno, humanitarinių, švietimo, technologijų ir t.t... |
||||||||||||||||||||||||||
2. |
Švietimo institucija /katedra, fakultetas |
Švietimo įstaigos / katedros, fakulteto pavadinimas |
||||||||||||||||||||||||||
3. |
Autorius/švietėjas |
Autoriaus vardas, pavardė, pareigos |
||||||||||||||||||||||||||
4. |
Informacija apie autorių / dėstytoją |
Trumpai prisistatykite (tyrimų sritys, dėstomi dalykai, narystė kitose organizacijose, nuoroda į tinklaraštį ar svetainę) - ne daugiau kaip 100 žodžių. |
||||||||||||||||||||||||||
5. |
Nuotrauka (pridedama atskiru failu) |
Dalyko paveiksliukas. Paveiksliuko dydis 300x400 taškų |
||||||||||||||||||||||||||
6. |
Mokymosi programos apimtis pagal akademines valandas ir ECTS |
1 ECTS arba 26,67 akademinių valandų, iš kurių 10 akademinių valandų sudaro grupinis mokymasis, o likusios 16,67 akademinių valandų - savarankiškas mokymasis. |
||||||||||||||||||||||||||
7. |
Mokymosi programos tikslas |
Remiantis poreikių analize ir kompetencijomis (pvz., apibrėžtomis formalioje mokymosi programoje). Tai jūsų dalyko vizitinė kortelė! Pristatykite pagrindinį (-ius) klausimą (-us), kuris (-ie) nagrinėjamas (-i) kurse, susiekite klausimus ir temas su naujausiomis naujienomis, visuomenės diskusijomis, žiniasklaida ir kt. |
||||||||||||||||||||||||||
8. |
Tikslinė grupė |
Identifikuokite pagrindinę tikslinę grupę |
||||||||||||||||||||||||||
9. |
Dalyko kalba |
Mokymo kalba |
||||||||||||||||||||||||||
10. |
Pažangumo lygis |
Nurodoma mokymosi lygis: pradedantysis, vidutinis, pažengęs |
||||||||||||||||||||||||||
11. |
Oficialūs stojimo reikalavimai |
Aprašykite stojimo reikalavimus, jei taikoma |
||||||||||||||||||||||||||
12. |
Dalyko pristatymas |
Mentorių ir (arba) savarankiškas mokymasis |
||||||||||||||||||||||||||
13. |
Dalyko trukmė |
Savaitėmis |
||||||||||||||||||||||||||
14. |
Kompetencijos ir mokymosi rezultatai |
Pasirinkite tinkamus mokymosi rezultatus (pvz., iš mokymo programos, susietus su kompetencijomis), atsižvelgdami į tikslinės grupės poreikių analizę ir numatomą neformaliojo mokymosi programos apimtį. |
||||||||||||||||||||||||||
15. |
Pagrindinės temos (turinys) |
Trumpai pristatykite temas, dalyką / programą. |
||||||||||||||||||||||||||
16. |
Mokymosi strategija |
Apibūdinkite pagrindines mokymosi veiklas, mokymosi metodus, interaktyvumo lygį ir formą. |
||||||||||||||||||||||||||
17. |
Mokymosi valandų pasiskirstymas |
|
||||||||||||||||||||||||||
18. |
Vertinimo strategija |
Kaip vertinate besimokančiųjų pasiekimus (žinias, įgūdžius, kompetencijas). Kokie yra reikalavimai? Apibūdinkite formuojamąjį ir apibendrinamąjį požiūrį mokymosi metu. Nuspręskite dėl užduočių skaičiaus ir tipo. Pasirinkite tinkamus kriterijus įvairių tipų užduotims. |
||||||||||||||||||||||||||
19. |
Sertifikatas/mikro-kredencialai |
Bendrojo sertifikavimo reikalavimai baigus mokymosi programą. |
||||||||||||||||||||||||||
20. |
Pripažinimas |
Apibūdinkite, ar dalyke įgyvendinamas tarpinių pasiekimų pripažinimas (pvz., skaitmeniniais ženkliukais). |
||||||||||||||||||||||||||
21. |
Dalyko sąsaja su formaliuoju mokymo planu |
Aprašykite sąsajas su esamomis formaliomis profesinio mokymo programomis (arba sąsajas su profesinio rengimo standartais) ar aukštojo mokslo programomis (arba sąsajas su EKS ar NKS). |
||||||||||||||||||||||||||
22. |
Kūrybinių bendrijų licencijos tipas dalykui |
|||||||||||||||||||||||||||
23. |
Dalyko aprašymas |
Pridėkite trumpą dalyko aprašymą |
||||||||||||||||||||||||||
24. |
Mokymosi forma |
Dieninės arba ištęstinės |
||||||||||||||||||||||||||
25. |
Mokymosi būdas |
Nuotolinis, Kontaktinis, Mišrus. |
||||||||||||||||||||||||||
26. |
Studijų kryptis, kuriai priskiriamas dalykas |
Studijų kryptis, kuriai priskiriamas dalykas, pasirenkama iš sąrašo: https://op.europa.eu/en/web/eu-vocabularies/concept-scheme/-/resource?uri=http://data.europa.eu/snb/learning-opportunity/25831c2 |
||||||||||||||||||||||||||
27. |
Vertinimo metodas |
|
||||||||||||||||||||||||||
28. |
Vertinimo forma |
Nurodyti vertinimo formą: Automatizuotas vertinimas, Vertinimas rankiniu būdu, Derinant abu būdus, Nevertinama |
||||||||||||||||||||||||||
29. |
Besimokančiojo autentiškumo patvirtinimo ir tapatybės patvirtinimo procedūriniai reikalavimai. |
Nėra besimokančiojo tapatybės patvirtinimo, vertinimas nuotoliniu būdu be besimokančiojo tapatybės patvirtinimo su saugiu prisijungimu prie LMS ir panaud |
||||||||||||||||||||||||||
30. |
Susiję ESCO įgūdžiais |
Naudojant atitinkamą ESCO URI, pvz., „teikti mokymus apie e. mokymąsi“ http://data.europa.eu/esco/skill/93a2f730-d5f6-4604-a25e-a2ee206ea468 |
||||||||||||||||||||||||||
31. |
Atitikimas rinkos/ darbdavio poreikiams |
Nurodoma kokios galimybės integruotis darbo rinkoje pasiekus mokymosi rezultatus |
||||||||||||||||||||||||||
32. |
Galimybė kaupti |
Bet kokie kiti mikro-kredencialo pažymėjimai, su kuriais mikro-kredencialo pažymėjimas derinamas (angl. stacking) ir kuriuos baigus suteikiamas bendras sertifikatas arba įgyjamas tolesnis dalykas |
1 lentelė. Mikrokredencialo dalyko aprašymas