Vienas iš pagrindinių dokumentų, naudojamų planuojant mikro-kredencialų sritis, yra dalyko aprašas. Dalyko aprašą rengia dalyką dėstantys dėstytojai. Dalyko dėstytojai užpildo dalyko aprašo formą, kuri turi būti suderinta su institucijos administracija. 

Dalyko apraše pateikiami mikrokredencialui išduoti būtini duomenys, kurie vėliau įvedami į nuotolinio mokymosi aplinką Moodle. Apraše pateikiama visa pagrindinė informacija apie dalyką, jo vertinimą ir jį dėstančius dėstytojus. 

Mikrokredencialo dalyko aprašui reikalingi duomenys pateikti lentelėje.

El. nr.

Reikalingi metaduomenys

Įtrauktos informacijos pavyzdys

1.

Švietimo sritis, kuriai priklauso dalykas

t. y. mokslo, meno, humanitarinių, švietimo, technologijų ir t.t...

2.

Švietimo institucija /katedra, fakultetas

Švietimo įstaigos / katedros, fakulteto pavadinimas

3.

Autorius/švietėjas

Autoriaus vardas, pavardė, pareigos

4.

Informacija apie autorių / dėstytoją

Trumpai prisistatykite (tyrimų sritys, dėstomi dalykai, narystė kitose organizacijose, nuoroda į tinklaraštį ar svetainę) - ne daugiau kaip 100 žodžių.

5.

Nuotrauka (pridedama atskiru failu)

Dalyko paveiksliukas. Paveiksliuko dydis 300x400 taškų

6.

Mokymosi programos apimtis pagal akademines valandas ir ECTS

1 ECTS arba 26,67 akademinių valandų, iš kurių 10 akademinių valandų sudaro grupinis mokymasis, o likusios 16,67 akademinių valandų - savarankiškas mokymasis.

7.

Mokymosi programos tikslas

Remiantis poreikių analize ir kompetencijomis (pvz., apibrėžtomis formalioje mokymosi programoje). Tai jūsų dalyko vizitinė kortelė! Pristatykite pagrindinį (-ius) klausimą (-us), kuris (-ie) nagrinėjamas (-i) kurse, susiekite klausimus ir temas su naujausiomis naujienomis, visuomenės diskusijomis, žiniasklaida ir kt.

8.

Tikslinė grupė

Identifikuokite pagrindinę tikslinę grupę

9.

Dalyko kalba

Mokymo kalba

10.

Pažangumo lygis

Nurodoma mokymosi lygis: pradedantysis, vidutinis, pažengęs 

11.

Oficialūs stojimo reikalavimai

Aprašykite stojimo reikalavimus, jei taikoma

12.

Dalyko pristatymas

Mentorių ir (arba) savarankiškas mokymasis

13.

Dalyko trukmė

Savaitėmis

14.

Kompetencijos ir mokymosi rezultatai

Pasirinkite tinkamus mokymosi rezultatus (pvz., iš mokymo programos, susietus su kompetencijomis), atsižvelgdami į tikslinės grupės poreikių analizę ir numatomą neformaliojo mokymosi programos apimtį.

15.

Pagrindinės temos (turinys)

Trumpai pristatykite temas, dalyką / programą.

16.

Mokymosi strategija 

Apibūdinkite pagrindines mokymosi veiklas, mokymosi metodus, interaktyvumo lygį ir formą.

17.

Mokymosi valandų pasiskirstymas


Mokymosi valandos

Kontaktinės

Kontaktinės

Kontaktinės valandos su dėstytoju

 

 

Mokymasis grupėse

 

 

Savarankiškas mokymasis

 

 

Iš viso

 

 


18.

Vertinimo strategija

Kaip vertinate besimokančiųjų pasiekimus (žinias, įgūdžius, kompetencijas). Kokie yra reikalavimai? Apibūdinkite formuojamąjį ir apibendrinamąjį požiūrį mokymosi metu. Nuspręskite dėl užduočių skaičiaus ir tipo. Pasirinkite tinkamus kriterijus įvairių tipų užduotims.

19.

Sertifikatas/mikro-kredencialai

Bendrojo sertifikavimo reikalavimai baigus mokymosi programą.

20.

Pripažinimas

Apibūdinkite, ar dalyke įgyvendinamas tarpinių pasiekimų pripažinimas (pvz., skaitmeniniais ženkliukais).

21.

Dalyko sąsaja su formaliuoju mokymo planu

Aprašykite sąsajas su esamomis formaliomis profesinio mokymo programomis (arba sąsajas su profesinio rengimo standartais) ar aukštojo mokslo programomis (arba sąsajas su EKS ar NKS).

22.

Kūrybinių bendrijų licencijos tipas dalykui


23.

Dalyko aprašymas

Pridėkite trumpą dalyko aprašymą

24.

Mokymosi forma

Dieninės arba ištęstinės


25.

Mokymosi būdas 

Nuotolinis, Kontaktinis, Mišrus.

26.

Studijų kryptis, kuriai priskiriamas dalykas  

Studijų kryptis, kuriai priskiriamas dalykas, pasirenkama iš sąrašo:  https://op.europa.eu/en/web/eu-vocabularies/concept-scheme/-/resource?uri=http://data.europa.eu/snb/learning-opportunity/25831c2


27.

Vertinimo metodas


Veikla 

Balas 

Svoris 

Bendras svoris 

1 užduotis 

10

10 %



30 %

2 užduotis 

10

10%

3 užduotis 

10

10%

Kolokviumas 

10

20 %

20 %

Egzaminas 

10

50 %

50 %

Iš viso: 

100 %


28.

Vertinimo forma 

Nurodyti vertinimo formą: Automatizuotas vertinimas, Vertinimas rankiniu būdu, Derinant abu būdus, Nevertinama

29.

Besimokančiojo autentiškumo patvirtinimo ir tapatybės patvirtinimo procedūriniai reikalavimai.

Nėra besimokančiojo tapatybės patvirtinimo, vertinimas nuotoliniu būdu be besimokančiojo tapatybės patvirtinimo su saugiu prisijungimu prie LMS ir panaud

30.

Susiję ESCO įgūdžiais

Naudojant atitinkamą ESCO URI, pvz., „teikti mokymus apie e. mokymąsi“ http://data.europa.eu/esco/skill/93a2f730-d5f6-4604-a25e-a2ee206ea468

31.

Atitikimas rinkos/ darbdavio poreikiams

Nurodoma kokios galimybės integruotis darbo rinkoje pasiekus mokymosi rezultatus 

32.

Galimybė kaupti

Bet kokie kiti mikro-kredencialo pažymėjimai, su kuriais mikro-kredencialo pažymėjimas derinamas (angl. stacking) ir kuriuos baigus suteikiamas bendras sertifikatas arba įgyjamas tolesnis dalykas

1 lentelė. Mikrokredencialo dalyko aprašymas



Naposledy změněno: středa, 17. května 2023, 15.10