3.2.1.Kas yra mokymosi duomenų analizės informacijos atvaizdavimo langas (LADs)?

LAD yra svarbus mokymosi analizės pogrupis, susijęs su vizualiniu sistemos automatiškai sukurtų duomenų atvaizdavimu. LAD yra duomenų vizualizavimo priemonės, kuriomis informacija pateikiama ir atvaizduojama vartotojui patogiu būdu ir kurios suteikia "prasmingų ir veiksmingų įžvalgų iš pirmo žvilgsnio" (Pokhrel & Awasthi, 2021, p.93).


Galima išskirti dėstytojams ir studentams skirtus duomenų atvaizdavimo langus. Kaip pabrėžia Wiedbusch ir kiti (2021), į dėstytojus orientuotas informacijos atvaizdavimo langas - tai duomenys, kuriuos rodo NMA platformos, kad darytų teigiamą įtaką dėstytojams priimant sprendimus, siekiant skatinti mokinių savivaldų mokymąsi, pateikiant visapusišką besimokančiųjų elgseną ir skaitmeninių pėdsakų (angl. traces) duomenų apžvalgą.


1 pav. Dėstytojui skirtos informacijos atvaizdavimo langas. eCreators Academy (2019). Intelliboard: the perfect solution for your reporting and analytics. [YouTube Webinar]. Retrieved from

 


Tuo tarpu į studentus orientuotas informacijos atvaizdavimo langas atvaizduoja mokymosi valdymo sistemą ir pateikia studentams jų veiklos duomenis. Į studentą orientuotos informacinės lentelės yra labiau orientuotos į savivaldų mokymąsi ir pateikia daugiau kompleksinių mokymosi proceso duomenų (CAMM) (Wiedbusch et al., 2021).


2 pav. Į studentus orientuoto duomenų atvaizdavimo lango pavyzdys. Screen Capture from the  IntelliBoard for Moodle live demo site: https://moodle.intelliboard.net/login/auto.php

Atsižvelgiant į tai, kad informacijos atvaizdavimo langas gali įgalinti ir paremti savivaldaus mokymosi procesus, viena vertus, būtina suteikti besimokantiesiems galimybę aktyviai dalyvauti grįžtamojo ryšio procese, kita vertus, labai svarbu sukurti veiksmingas mokymosi analizės informacines lenteles, kad būtų pagerinti besimokančiųjų savivaldaus mokymosi įgūdžiai (Jivet et. al., 2021). Todėl dėstytojų vaidmuo šiame procese yra labai svarbus, nes jie turi įtraukti besimokančiuosius, paversti juos aktyviais savo mokymosi agentais ir padėti jiems įdiegti, o vėliau toliau stiprinti savivaldaus mokymosi patirtį (Wiedbusch et al., 2021).


Daugiau konkrečios informacijos apie tai, kaip informacijos atvaizdavimo langas prisideda prie savivaldaus mokymosi, rasite konceptualiame įvade.



Last modified: Thursday, 9 February 2023, 3:31 PM