3.1. Kaip skatinti studentų įtrauktį?

Kaip jau buvo minėta anksčiau, svarbu kurti mokymosi veiklas, kurios padeda kaupti įrodymus ir skatina besimokančiųjų metakogniciją ir savivaldaus mokymosi įgūdžius (žr. 1.1), taip pat analizuoti ir interpretuoti turimus įrodymus, kad būtų galima paremti savivaldų mokymąsi ir besimokančiųjų įtrauktį (žr. 2.1 ir 2.2). 

Šiame skyriuje aprašysime, kaip skatinti studentų įsitraukimą ir kaip įtraukti studentus į nuotolinę mokymosi aplinką (NMA). Tuomet, išanalizavę besimokančiųjų pateiktus įrodymus, apžvelgsime Moodle paremtas strategijas, padedančias kurti dalykus ir įtraukti besimokančiuosius remiantis mokymosi duomenų analize. Galiausiai paaiškinsime, kaip skatinti besimokančiuosius reflektuoti apie mokymosi procesą ir savęs vertinimą.


Last modified: Thursday, 9 February 2023, 2:37 PM