2.2.1. Klausimai, kuriuos dėstytojas turi sau užduoti analizuodamas mokymo ir mokymosi duomenis

2.1.1. poskyryje buvo pristatytas klausimų, kuriuos svarbu apsvarstyti analizuojant duomenis apie studentų įsitraukimą ir mokymosi pažangą, sąrašas. Šiame poskyryje pateiksime klausimus, susijusius su mokomąja medžiaga. 

Dėstytojai turi užduoti sau aktualius klausimus apie tai, kokie ištekliai dažniausiai naudojami, kokie ištekliai laikomi mažiau įdomiais ir kokius išteklius studentai renkasi savo iniciatyva (1 pav.). Kadangi mokymosi duomenų analizė suteikia daug informacijos apie tai, kaip studentai naudojasi mokomąja medžiaga, dėstytojui svarbu žinoti, į kokius klausimus jis siekia atsakyti. 

1 pav. Klausimai, kuriais siekiama gauti įrodymų apie mokymosi medžiagą ir išteklius (adaptuota iš Van den Bogaard et al., 2016, p.8) 


Last modified: Monday, 6 February 2023, 4:31 PM