2.2. Kaip, naudojant ataskaitas, atlikti duomenimis pagrįstas mokymo ir mokymosi intervencijas?

Mokymosi planavimo etape (1 skyrius) dėstytojai turi parengti metakognityvines mokymo ir mokymosi strategijas ir nuspręsti, kokie duomenys bus reikalingi ir svarbūs analizei. Tada jie turi atitinkamai sukonfigūruoti ir sukurti mokymosi aplinką prieš renkant duomenis. Mokymo ir mokymosi etape (2 skyrius) dėstytojai turi išnagrinėti surinktus duomenis ir juos išanalizuoti. Šiame etape jie gali pastebėti galimas mokymosi turinio kūrimo problemas, nustatyti studentus, kuriems sekasi arba sunkiai sekasi, ir pastebėti prieigos prie mokymosi išteklių tendencijas. Remdamiesi šiais duomenimis, jie gali priimti pagrįstus sprendimus ir imtis intervencinių priemonių.  


2.1. poskyryje pristatytas "Moodle" ataskaitų, kuriose generuojami duomenys apie besimokančiųjų įsitraukimą ir mokymosi pažangą, sąrašas. Kaip nurodyta 2.1. poskyryje, svarbu analizuoti duomenis grupės ir atskiro studento lygmeniu, o duomenys gali suteikti svarbių įžvalgų apie studentų įsitraukimą, mokymosi pažangą ir bendrus rezultatus. Šiame poskyryje daugiausia dėmesio skiriama generuojamiems duomenims, kurie galėtų informuoti dėstytojus apie reikalingas mokymo ir mokymosi intervencijas. 


Last modified: Monday, 6 February 2023, 4:29 PM