1.3 skyrius. Kaip pasirinkti ir įdiegti skaitmenines priemones, kurie kauptų duomenis apie besimokančiųjų pažangą?

Ankstesniuose poskyriuose buvo aptarta, kaip sukurti studijų dalykus taip, kad būtų galima stebėti besimokančiųjų įsitraukimą (1.1), ir kaip kurti mokymosi veiklas, kurios generuotų įrodymus (1.2). Šiame poskyryje daugiausia dėmesio skirsime įrankių, kurie gali būti naudojami mokymui ir mokymuisi remti ir duomenims kaupti, aptarimui. Moodle įrankiai yra pavyzdžiai įrankių, kurie gali būti integruoti į mokymosi valdymo sistemą (MVS) (1.3.1). Tada parodysime galimus išorinius įrankius, kurie gali būti naudojami siekiant padidinti aktyvaus mokymosi galimybes (1.3.2).

Suplanavus, kokie mokymosi ištekliai ir veikla bus įtraukti į kursą, svarbu nuspręsti, kokios skaitmeninės priemonės ir skaitmeniniai įrankiai bei ataskaitos gali generuoti duomenis, padedančius dėstytojams ir studentams stebėti mokymosi pažangą. Kitaip tariant, turėtumėte nuspręsti, kokius mokymosi išteklius ir (arba) veiklas reikia organizuoti, kad gautumėte duomenis apie mokymosi pažangą.


Last modified: Friday, 3 February 2023, 6:43 PM