1.2. skyrius. Kaip nustatyti dalyko veiklų nustatymus, kad būtų galima stebėti besimokančiųjų įsitraukimą?
Kaip pabrėžta konceptualiame įvade, tinkamai suplanavus kaip skaitmeninės technologijos galėtų būti panaudojamos studijų dalyke tiek vertinimo, tiek kitais mokymo ir mokymosi tikslais, galima gauti daug įvairių duomenų. Todėl dėstytojams labai svarbu žinoti, kaip sukonfigūruoti mokymosi valdymo sistemą (LMS) ir sukurti mokymosi veiklas, kurios generuotų jiems reikalingus skaitmeninius įrodymus.
Kurdami
studijų dalyką įsitikinkite, kad dalyko struktūra yra nuosekli ir
aiški, studentai gali lengvai sekti ir atpažinti mokymosi kelią
"Moodle" sistemoje, o mokymosi ištekliai aprašyti kaip
privalomi ar papildomi. Dalyko užduotys turėtų padėti sukurti
skaitmeninius įrodymus (plačiau 1.2.1) ir būti susietos su dalyko
rezultatais, remiantis dalyko įverčių knygele (plačiau 1.2.2).
Toks suderinimas ir konfigūracija leidžia studentams suprasti, kaip
vyks jų mokymasis ir kokie yra pagrindiniai sėkmingo dalyko baigimo
kriterijai ir reikalavimai. Besimokantieji supras, kokius išteklius
reikia analizuoti, kokia veikla vykdoma siekiant išmokti dalyką ir
kaip kiekviena užduotis prisideda prie mokymosi rezultatų
pasiekimo.
Šiame
poskyryje pasidalinsime
rekomendacijomis dėl svarbių sąlygų, į kurias reikia atsižvelgti
kuriant mokymosi veiklas VMA.
Pirmiausia aptarsime pagrindinius nustatymus, kuriuos reikėtų
sukonfigūruoti kuriant mokymosi veiklą, skirtą besimokančiųjų
pažangai sekti ir remti savivaldų mokymąsi. Antra, aptarsime
diskusijų forumo ir dalyvavimo veikloje nustatymus. Galiausiai
pristatysime, kaip pridėti ir susieti mokymosi rezultatus su
mokymosi veikla. Po šių rekomendacijų taip pat paaiškinsime,
kodėl šie nustatymai yra svarbūs galvojant apie duomenų analizę
ir besimokančiųjų įsitraukimą.