1.1. skyrius. Kaip kurti metakognityvines mokymo ir mokymosi strategijas?

Ar žinote, kaip jūsų studentai mokosi? Ar studentai žino, kaip jie mokosi? Padėdami studentams suprasti mokymosi strategijas ir metodus, kurie padeda jiems geriau mokytis, galite paskatinti jų įsitraukimą, rezultatus ir sėkmę. Metakognityvinio mokymosi galimybės gali padėti besimokantiesiems prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi. Be to, metakognityvinės žinios skatina besimokančiųjų įžvalgumą ir savirefleksiją, kurie yra labai svarbūs savivaldžiam mokymuisi. Dėstytojas yra atsakingas už metakognityvinių strategijų, skatinančių besimokančiųjų savivaldų mokymąsi (SRL) kūrimą. Dėstytojas šias strategijas gali kurti planuodamas mokymo turinį (numatymo etapas), teikdamas mokymą ir mokymąsi (stebėsenos etapas) ir atnaujindamas mokymo turinį (savirefleksijos etapas). Tyrimai patvirtina, kad metakognityvinė veikla paremta mokymosi duomenų analize, nuotolinėse studijose aukštosiose mokyklose stiprina dėstytojų refleksiją. Dėl to galima priimti geresnius sprendimus apie tai kaip tobulinti mokymosi turinį ir jo planą. Tuo pačiu, metakognityvinės mokymosi strategijos padeda dėstytojams įvertinti studentų suvokimą apie jų, kaip besimokančiųjų, vaidmenis bei mokymo ir mokymosi procesą. Šiame skyriuje apžvelgiamos metakognityvinės mokymosi strategijos, kurias galite naudoti siekdami skatinti studentų įsitraukimą ir kurti veiklas, kurios padėtų kaupti įrodymus ir padėtų kurti studijų dalykų turinį.

Last modified: Thursday, 9 February 2023, 4:13 PM